la 17-03-2023 06:08 AM - editat ultima oară la 24-03-2023 08:34 AM de DanielaH
Am cerut telefonic sa întrerup contractul la împlinirea celor 24 luni iar voi mi-ati întrerupt contractul cu 3 zile înainte ca să beneficiați de despagubire pentru instalarea serviciilor în valoare de 252 ron plus TVA.
la 17-03-2023 09:17 AM
Salut! Bun venit în Comunitate!
Ești client Orange sau Orange Romania Communications? Dă-ne, te rog, mai multe detalii.
la 18-03-2023 06:50 AM
la 18-03-2023 09:24 AM
Salutare,
Teoretic ar trebui să fie înregistrată convorbirea în care ai cerut închiderea contractului. Fă o cerere de verificare a acestui aspect.
Eu aș rezilia un contract în Orange Shop, cu cerere scrisă, înregistrată. Să rămână scris. Să ai o dovadă că ai fost corect.
Sunt curios cum se va rezolva.
la 21-03-2023 08:51 AM
@b60interhome, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
la 21-03-2023 08:58 AM
Au zis ca ne suna în 2-3 zile .
Așteptăm.
la 21-03-2023 09:00 AM
Mulțumesc pentru răspuns. Te așteptăm să revii cu vești bune să ne spui cum s-a rezolvat.
O zi frumoasă!
la 24-03-2023 07:19 AM
Problema a fost rezolvata ,suma de plata a fost ștearsă .
la 24-03-2023 07:24 AM
@b60interhome: Totul e bine când se termină cu.... bine. Te așteptăm în comunitate și cu alte contribuții. Numai bine.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor