la 01-12-2022 09:04 PM - editat ultima oară la 02-12-2022 08:46 AM de DanielaH
Buna de ce nu pot sa mi platesc factura online?
01-12-2022 09:25 PM - editat 01-12-2022 09:26 PM
Salut!
Bine ai venit in Comunitate!
Ce anume se intampla cand incerci sa platesti? Primesti eroare? Poti sa pui un screenshot?
Ca idee, poti incerca sa platesti si de aici. Vezi daca merge asa.
01-12-2022 09:25 PM - editat 01-12-2022 09:26 PM
Salut!
Bine ai venit in Comunitate!
Ce anume se intampla cand incerci sa platesti? Primesti eroare? Poti sa pui un screenshot?
Ca idee, poti incerca sa platesti si de aici. Vezi daca merge asa.
la 10-01-2023 02:49 AM
primesc aceasta notificare, precum ca am platit . Dar imi apare in aplicatia orange ca ii neachitata.
10-01-2023 03:33 AM - editat 10-01-2023 03:36 AM
la 01-12-2022 10:07 PM
Apare plata in procesare dar nu mi ia banii nici eroare nici nimic
la 01-12-2022 10:09 PM
Da, se pare ca e aceeasi problema generala. Incearca te rog si din link-ul de mai sus.
la 01-12-2022 10:34 PM
Multumesc mult si mai am o problema in aplicatie i mi cere nr de telefon de Romania si nu am decat de Uk Cum pot face setarile ce este de facut?
la 01-12-2022 10:57 PM
Nu poti decat cu numar de telefon de Romania. Dar daca te referi la cont, poti sa faci cont cu email si parola.
la 01-12-2022 11:04 PM
Aplicatia noua cere nr de Romania .dar e ok am putut sa platesc si asa .multumesc mult
la 01-12-2022 11:06 PM
Cu placere! Ma bucur mult! 🙂
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor