[Rezolvat] De ce nu pot activa factura pe email și notificarea prin SMS

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-09-2021 12:48 PM
Mă confrunt cu o micuță problemă legată de logistica facturii Orange: prin luna mai a anului curent (2021 pentru cei care vor răsfoi această postare în alt an) Orange a găsit să-mi bage pe gât în mod unilateral taxarea facturii tipărite și expediate la adresa din contract.
Am spus atunci că logica din spatele acestui demers mi se pare cel puțin puerilă pentru că astfel nimeni nu salvează nici o planetă, scuza folosită pentru a te împinge spre factura electronică fiind aceea că se taie mai puțini copaci pentru fabricarea hârtiei pe care sunt tipărite facturile, pentru că eu oricum am nevoie de ele în format fizic pentru contabilitate.
În iunie am renunțat constrâns fiind de atotputernicul Orange la factura tipărită și m-am mulțumit doar cu factura în format electronic și notificarea prin SMS la emiterea facturii.
Însă la prima ediție a Pinata Party, cum eu aveam treburile acestea 2 activate, mi-am zis că le dezactivez și apoi le reactivez ca să primesc bonusul corespunzător. Însă după momentul dezactivării partea de email a rămas blocată cu statutul în procesare iar la partea de SMS deși o activez nu se întâmplă nimic, revin și o găsesc dezactivată și ori de câte ori încerc nu se mai întâmplă nimic.
Cum rezolv treaba aceasta?!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-09-2021 12:57 PM

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-09-2021 01:02 PM
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-09-2021 01:03 PM
Salut!
Am confirmat și aici că în acest moment nu se poate activa notificarea prin SMS pentru emiterea facturii din aplicația My Orange. Este o situație cunoscută și colegii noștri lucrează la remedierea ei. Vom anunța și noi pe topicul respectiv când vom avea confirmarea că s-a rezolvat. Vă mulțumim pentru sesizări și pentru înțelegere.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-09-2021 01:07 PM

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-10-2021 12:35 PM
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-01-2022 01:18 PM
