Întrebare fară răspuns

Imposibilitate activare notificare prin sms la emiterea facturii.

Salutare tuturor, știți cum pot sa activez din aplicație notificarea prin sms la emiterea facturii? Pare a fi un bug, deoarece a fost activata "by default", dar după ce am modificat numărul la care sa primesc notificarea (având 3 numere pe același cont) se activează, dar la următoarea accesare a aplicație devine inactiva și tot asa, de fiecare data.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 1 din 2

Bună, dacă știi data când se emite factura poți folosi metoda de apel *100# ramura 1apoi ramura 2 și apoi 1 și de acolo iti alegi vizualizare detali factura.

Fuzzy, bun venit in Comunitate!!!

Din câte văd in captura de ecran, cererea ta de a primi notificări prin SMS e in curs de procesare. O sa dureze câteva ore sau până luni până se aprobă cererea ta, depinde de sistem.

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

Salutare!
Dacă nu se activează până la urmă, poți cere ajutor prin Chat Djingo sau la 300 și trebuie să se rezolve cumva.
Sau încearcă și de pe un calculator, poate se rezolvă!

Baftă!

Mulțumesc tuturor pentru răspunsuri! Am încercat și varianta desktop și varianta mobila și nu se rezolva. Chiar dacă apare ca se activează, la următoarea logare devine inactiva opțiunea. Voi încerca și cu un telefon la 300. Week-end plăcut!

Mulțumim, la fel!!!

delfinas
delfinas

delfinas

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
delfinas

@Fuzzy, ai reușit să activezi notificările pe numărul dorit?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Încă nu. La serviciul 300 mi s-a spus ca în sistem apare activa notificarea sms și inactiva notificarea pe mail, dar de fapt în realitate este exact invers, adică primesc mail la emiterea facturii, dar nu primesc sms. M-am resemnat și am abandonat ideea. Totuși cred ca este un bug din aplicație.

@Ele, bun venit în Comunitate!
La tine ce se întâmplă? Nu primești notificare prin e-mail sau prin SMS?
Poți atașa, te rog, o captură de ecran din My Orange, secțiunea "Setări factură"/ Notificări? Mulțumim.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Bună se poate incerca varianta dezinstalare aplicației apoi o reinstalare poate se remediază. Sau sa accesezi varianta desktop contul meu orange. Și verificat acolo cum apare la notificare prin sms.

@DanielaH
Adica am aceeași problema pe care o are și @fuzzy.
Încerc sa activez notificarea prin sms și nu se activează. Rămâne în curs de procesare, ies din aplicație, într-un din nou și este dezactivata. Și asa de fiecare data

Salut!
Eu n-am mai primit, de cateva luni, sms cu informații despre emiterea facturii.. iar dacă încerc sa activez acest serviciu, apare câteva secunde în procesare, apoi își revine la stadiul de inactiv.. inteleg ca nu e singular cazul, e valabil pentru o parte dintre utilizatori..
S-a rezolvat, sau s-a rezolvat, nu se poate? :)
Nu am nevoie de informații, am vrut doar sa sesizez problema..

La mine, inițiatorul topicului, sigur nu s-a rezolvat. Probabil fiind ceva minor nu primește prioritate pe lista de probleme de rezolvat.

Salut tuturor!
Într-adevăr, în acest moment nu se poate activa notificarea prin SMS pentru emiterea facturii din aplicația My Orange. Este o situație cunoscută și colegii noștri lucrează la remedierea ei. Vom anunța și noi aici când vom avea confirmarea că s-a rezolvat.
Vă mulțumim pentru sesizări și pentru înțelegere.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!