la 27-03-2025 11:42 AM
Bună ziua . Am facut cerere de returnare sold negativ . Mi sa cerut dovezi de efectuare plati . Am furnizat toate datele cerute și nu primesc nici un răspuns. Nici ca da nici ca nu . Cum îmi recomandați sa procedez mai departe ? Mulțumesc
la 27-03-2025 11:46 AM
Salutare!
Sesizare din secțiunea
Salutare!
Sesizare din secțiunea Contact . Dacă ai făcut deja acest lucru, mai insistă.
Baftă!
la 27-03-2025 11:52 AM
Am încercat toate modalitățile. Răspuns.. este în verificare
la 27-03-2025 11:55 AM
Trebuie să primești un răspuns clar, mai așteaptă.
la 27-03-2025 12:03 PM
Salut,
Termenul de procesare al unei astfel de solicitări este de până la 30.de zile lucrătoare.
Daca ai primit raspuns că solicitarea se afla in verificare ar trebui sa mai aștepți puțin.
Cât timp a trecut de la solicitare?
la 27-03-2025 12:12 PM
De la.prima peste 30 zile .. de la trimiterea actelor cerute undeva la 2 săptămâni
la 27-03-2025 12:25 PM
Mai așteaptă puțin și apoi le mai trimiți o sesizare prin formularul de contact (specifici că ai furnizat toate documentele și soliciți ferm un termen estimativ de rezolvare, având în vedere timpul trecut) sau îi contactezi telefonic pentru a escalada situația.
la 28-03-2025 10:03 AM
@danyford, dacă ai făcut deja o sesizare la noi înseamnă că situația ta este în atenția colegilor noștri spre verificare și rezolvare. Nu mai este necesară o altă sesizare.
Ne poți oferi numărul sesizarii să întrebăm și noi colegii care este statusul? Mulțumim.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor