anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Majorare pret abonamente Orange

BlackWolf
Senior certificat

Salutare!

 

Atentie, se pare ca Orange si restul operatorilor iar au inceput cu clasicele majorari ale abonamentelor. Verificati-va complet ultima factura primita si vedeti daca aveti notificare de majorare. Daca nu ati primit inca, veti primi...

Si cei de la Orange se mai intreaba de ce le scade constant numarul de clienti si majoritatea se duc la Digi. Asta este unul din motive...

factura_1.jpgfactura_2.jpg

46 Răspunsuri 46

Anonim
Neaplicabil

Daca este adevărat pare o schema prin care atragi inițial clienți cu preturi mici după care revii la preturile anterioare reducerii prin măriri succesive.

Se merge pe premiza că foarte puțini vor renunța la abonament.

BlackWolf
Senior certificat

Din pacate este adevarat, notificarea asta am gasit-o in factura mea de ieri.

Asa este, toate companiile fac numai smecherii.

Ma intreb oare cand vor termina toti cu maririle astea aiurea?...

Anonim
Neaplicabil

Posibil doar dacă instituțiile statului vor interveni cu reglementări.

🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔

In concluzie posibil niciodată.

BlackWolf
Senior certificat

Da, corect, dar din păcate nu are cine sa intervină, conducătorii noștri sunt doar niște incompetenți care își vad doar interesele lor și atat, poporul nu contează...

Și eu de asemeni am primit notificarea:  ”În contextul economic actual și al creșterii constante a costurilor furnizării serviciilor fixe de telecomunicații, începând cu data de 1 aprilie 2024, contractul/contractele cu Orange Romania Communications S.A. de pe contul R...... se modifică după cum urmează:                                                                     Prețul pentru fiecare Serviciu fix de voce va fi majorat cu 2 euro (TVA inclus). .....restul Bla,Bla

 

BlackWolf
Senior certificat

Nasol. Încearcă sa negociezi cu ei, eu asa voi face și sper sa funcționeze de data asta, ca data trecută nu a mers...

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Dacă au prea mulți clienți, îi trimit la concurență. Altfel, eu nu înțeleg sub nicio formă astfel de politici. 

Culmea, după aia, se chinuie să-i ia înapoi cu reduceri, dar nu mai vor.

Păcat că se merge în continuare cu astfel de practici!

BlackWolf
Senior certificat

Salutare, Vio!

Da, asa e, e foarte nasol. Eu zic ca Orange face ce face acum iar, din disperare, nu au alte soluții. Clienții pleacă pe capete, calitatea serviciilor scade pe zi ce trece, de vreo 2 ani sunt doar pe minus la clienți și profit, bani de investiții nu prea mai sunt, suportul este sub orice critica...etc. Vad din ce în ce mai mulți clienți nemulțumiti care se plâng de semnal și calitatea serviciilor. Strategia lor este foarte proastă și păguboasă, ei încearcă ceva, dar nu fac decât sa se afunde și mai tare și sa alunge clienții. Se duc la vale pe zi ce trece. Dacă o sa continue tot așa, în câțiva ani vor ajunge ca Telekom-ul, în pragul falimentului. Totul a pornit de la decizia foarte proasta de a achiziționa Telekom-ul fix, crezând ca dau lovitura cu infrastructura lor și elimina și concurenta de pe piata, dar nu s-a dovedit decât a fi un fiasco, o gaura de bani. Și-au mai făcut praf și propria rețea în multe zone din cauza ălora. Și-au dat seama prea târziu de prostia făcută și au încercat sa mai recupereze din banii dați. O alta decizie proasta a fost sa se apuce de investit mult în 5G și sa lase rețeaua și 4G-ul în voia sorții în zonele cu probleme, cum au făcut și la mine. 5G este ultimul lucru ca importanta, semnalul și 4G-ul trebuie sa fie excelente în primul rand. Management-ul Orange este foarte slab, nu fac decât sa distrugă compania asta, nu prea au soluții de rezolvare.

Mărești prețul o data, hai ca omului nu ii convine, dar mai trece cu vederea, a doua oara începe sa se enerveze și a treia oara pleacă direct, nu îl mai interesează nimic. Au făcut-o iar cu măririle și eu cred ca anul asta vor pierde mai mulți clienți decât anul trecut, iar profitul va fi pe un minus și mai mare. 

Și frații lor Vodafone au făcut și fac la fel cu maririle, aceeași mizerie, dar diferența este ca ei sunt mai deschiși la negocieri și dacă ii suni, nu doar ca îți anulează mărirea, dar poți obține și oferte mai bune. Dacă mărirea prinde, prinde, dacă nu, nu, renunța la încercare. De asta lor le creste numărul de clienți și profitul, iar celor de la Orange nu, lor doar le scad, nu au învățat nimic de la Vodafone. Eu de 2 ori am negociat câte 4 abonamente cu Vodafone când au făcut mariri, o data am obținut oferte mai bune decât aveam înainte și a doua oara doar am anulat măririle. În schimb, Orange sunt mai mult pe poziție de forță, nu prea negociază nimic, accepți sau pleci. Și te mai iau și cu sic*tir, asta e o alta prostie. Eu am încercat de 2 ori sa negociez cu ei și nu am reușit nimic, m-am lăsat păgubaș. Acum voi mai incerca iar, pentru ca nu vreau televiziunea de 2 bani de la Digi, dar nu cred ca voi reuși. Dacă făcea și Vodafone la fel, eram demult la Digi mobil, asa slabi cum sunt. O alta gafa de la Orange este ca încearcă sa fie smecheri și nu trimit notificările prin sms, le trimit pe facturile pe care nu prea le citește nimeni, doar te trezești deodată cu prețul mărit când au trecut alea 30 zile și nu mai ai ce face. Dacă nu spunea un coleg de mărire în alt topic de aici, nici eu nu știam de notificare, nu ma uitam pe factura. Vodafone nu încearcă șiretlicuri de genul asta, aia trimit direct sms pe telefon.

Orange mai încearcă ei câteodată sa te aburească cu câte o oferta cam mincinoasă și nu foarte grozava. De 2 ori m-au sunat anul trecut și au încercat sa ma ia de fra*ier și sa ma minta ca se închide televiziunea prin satelit și mai au doar un singur loc în cutie, dar în cutia aia sunt conectate doar 3 case, ca o știu. Încercau sa îmi bage pe gat cea mai slaba oferta de fibra și tv din portofoliul lor, iar după ma trezeam cu surprize neplăcute, ca alții. Asa fac cu mai toata lumea. Și acum și cu mărirea asta, ce încredere pot sa mai aibă oamenii în ei? Fug de ei învârtindu-se, iar potențialii clienți se reorientează către alte companii și ii evita când vad ce fac, prefera sa se duca în alta parte. Ei cu strategiile lor slabe nu fac decât sa le crească numărul de abonați și profiturile celor de la Digi si Vodafone...

Toate companiile sunt niște adunături de smecheri.

Speram ca Orange o sa se trezească pana la urma, pana nu e prea tarziu și sa numească un management competent care sa ia decizii bune și sa scoată compania din prăpastie. E păcat, era o rețea destul de bună...

Părerea mea...

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Stau și eu și mă întreb ce se întâmplă de nu înțeleg nimic din greșelile trecutului? Ar trebui măcar să înceapă de undeva cu revenirea, dar nu se întâmplă! Mare păcat!

BlackWolf
Senior certificat

Asa este, speram sa îsi revina pana la urma...

Marinella1968
Începător

Bună, și eu la fel ....am intenția să reziliez contractul..

 

Bună, Marinella! Nasol. Încearcă întâi sa negociezi cu ei și vezi dacă obții ceva. Eu data trecuta nu am reușit...

CristianP13
Explorator

Nu cred ca le scade numarul de clienti, pleaca poate doar cei care nu inteleg realitatea economica. Cand te duci la cumparaturi si dai dublu pe acelasi cos fata de acum 2 ani, nu mai comenteaza nimeni. Dam pe o saorma 45 ron, dar ne suparam pe Orange pentru 10 ron. Am sa ma supar doar daca o sa-mi scada calitatea serviciilor sau o sa-mi dubleze factura de la o luna la alta. Ieftin si bun, nu exista. Si sa nu vorbim de Digi pe partea de telecom, cand faci bani cu telefonul, nu iti permiti sa nu ai semnal decat la geam, sa trebuiasca sa suni de doua ori ca sa te auda interlocutorul, sa nu ai net in timpul convorbirii si multe multe altele, sunt patit. Veti vedea cat de curand majorari si la Digi, puhoiul de portari pentru ieftineala nu il poti sustine fara investitii intr-o retea si asa subdimensionata. Iar investitiile inseamna bani care trebuie recuperati.

Anonim
Neaplicabil

Vezi asta e diferența eu dau 25 Ron pe șaorma și magazinul respectiv nu e pe pierdere.

Pentru unii clienți din comunitate cei 2 euro poate reprezenta dublarea facturii dar mai ales instabilitate.

Pentru o factura 20 euro creșterea este 10%

Pt 10 euro avem 20%

Pt 5 euro avem 40%