anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Returnare sold negativ factura

Cezar
Junior
Mi-a plătit fratele meu factura și acum am 2754 lei pe minus. Când credeți că mi-ar putea intra în cardul orange money?
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
Momentan, din considerente juridice, nu se pot transfera automat bani dintr-un cont de facturi Orange România într-un cont Orange Money pentru că sunt entități diferite. Banii pot fi returnați prin mandat poștal sau într-un cont de client și ulterior pot fi transferați de către client în contul Orange Money, dacă se dorește acest lucru. Pentru retur este necesară o copie CI și completarea unui formular cu contul IBAN într-unul din shop-urile Orange. Formularul și copia CI pot fi lăsate în shop sau pot fi trimise pe e-mail la adresa plati@orange.ro. Returul se efectuează în maximum 30 de zile lucrătoare.

Vizualizare soluţie în postul original

13 Răspunsuri 13

DanielaH
Moderator
@Cezar, ca să fim siguri că am înțeles corect: fratele tău a făcut o plată în avans? Cum a fost făcută plata? Prin Orange Money? Unde vezi tu această sumă cu minus?

Cezar
Junior
La ghișeu pentru factura

Vio73
#StarMember & September Problem Solver
Te duci într-un Shop sau verifici la serviciul clienți ( 300) cum stă treaba. Nu e prea clar din ce ne spui.

Romeo_
Senior certificat
Factura la telefon sau a depus banii in Orange Money?Trebuie sa ne dai mai multe detalii...Oricum e bine sa mergi sa vorbesti cu un consultant cu cartea de identitate si factura

DanielaH
Moderator
@Cezar, ca să te putem ajuta, te rugăm să ne oferi mai multe detalii. S-a plătit din greșeală o sumă mai mare sau s-a facut o plată în avans? Plata s-a efectuat din Orange Money? Nu este foarte clar ce legătură are cu Orange Money. Sau nu s-au plătit cei 2754 de lei, ci doar valoarea facturii?

Ascary
Campion certificat
Cezar,s-au mai întâmplat astfel de incidente. O să își "revină".Eu am înțeles ce ai vrut sa spui pentru că folosesc Orange Money :). Am avut pe minus pentru câteva ore 1000 și ceva de lei dar apoi și-a revenit.

TheSpecialist
Maestru
Orange Money a mai avut erori de afișare, se rezolva de la sine in câteva ore. Ar fi trebuit sa primești un mesaj de la Orange care te anunță despre situația creata.

eda2k
Cunoscător
@Cezar: Din păcate, din postarea ta nu putem deduce problema - factura a fost plătită de fratele tău - ok. Dar ce legătură are plata unei facturi cu serviciul Orange Money ? Topic-ul l-ai deschis în secțiunea My Orange, probabil este o neînțelegere - când o să-ti intre banii în contul Orange, respectiv când îți va fi plătită factura ?

Laura_cio
Senior
Cezar, Orange Money mai afișează erori. Așteaptă puțin și totul își va reveni la normal. Cred ca luni, dacă nu se reglementeaza, suna la un consultant Orange.

Vio73
#StarMember & September Problem Solver
Trebuie să aștepți actualizarea datelor și cu siguranță va fi bine!

DanielaH
Moderator
@Cezar, s-a lămirit situația cu factura ta? Revino, te rog, în Comunitate și povestește-ne ce s-a întâmplat. Experiența ta poate fi de folos și altor membri în cazul în care se confruntă cu situații similare. Te-au ajutat răspunsurile primite aici?

DanielaH
Moderator
Momentan, din considerente juridice, nu se pot transfera automat bani dintr-un cont de facturi Orange România într-un cont Orange Money pentru că sunt entități diferite. Banii pot fi returnați prin mandat poștal sau într-un cont de client și ulterior pot fi transferați de către client în contul Orange Money, dacă se dorește acest lucru. Pentru retur este necesară o copie CI și completarea unui formular cu contul IBAN într-unul din shop-urile Orange. Formularul și copia CI pot fi lăsate în shop sau pot fi trimise pe e-mail la adresa plati@orange.ro. Returul se efectuează în maximum 30 de zile lucrătoare.

Marcel1
Junior entuziast

Am sold cu minus în contul Orange, dar nimeni de la orange nu vrea să informeze de unde sunt banii, sau chiar nu știu de unde sunt.

Am făcut solicitare sa mi-i returneze daca tot sunt cu minus:

- conform unei domnișoare de pe chat care mi a dat procedura

- după mailul către plăti, mi se cer mie documente bancare din contul meu bancar care sa justifice banii cu minus de la ei. 

Oare la ce nivel de incompetenta, lipsa de transparență, lipsa comunicare între departamente au ajuns? Ce treabă are contul meu privat bancar cu banii și sumele gestionate de ei?

- După mai primesc un mail că trebuie să aștept până se finalizează rezilierea ultimelor 2 abonamente TV și Net.

Iarăși nici o informație în plus, nimic care să mă lămurească. Zici că e pușcărie. Noi că ai clienți nu avem nici un drept, ei nu au nici o obligație. Să aștept pâna când și de ce?

- și la urma mai primesc un mail că trebuie să predau echipamentele in urma rezilierii.

La fel de varza și de incompetenți sunt încât nu au putut verifica faptul că eu am predat deja echipamentele și am reziliat.

Felicitări ORANGE rețeaua nr.1 la 5G +  , aproape nicăieri daca stam bine sa analizăm harta,   cei mai incompetenți la servicii clienți, informare clienți, transparență clienți și rezolvarea problemelor clientilor.