la 06-12-2024 10:41 PM - editat ultima oară la 07-12-2024 09:28 AM de DanielaH
Buna! In urma unui retur am de recuperat o sumă de bani de la Orange și am fost anunțat că a fost transferată în contul de convorbiri, ce înseamnă asta mai exact? Factura s-a emis fara sa se scadă suma respectivă, iar cost suplimentar nu fac deoarece am totul nelimitat inclus in abonament.
la 07-12-2024 04:55 AM
la 09-12-2024 10:21 AM
@Ztefy, ai oferit colegilor noștri un cod IBAN pentru returnarea sumei?
la 09-12-2024 07:41 PM
Da, am trimis mail cu codul IBAN, însă răspunsul a fost că banii au fost transferați în contul de convorbiri. Ulterior s-a emis factura pentru abonament dar nu a fost scăzută suma. Întrebarea mea era ce este acela un cont de convorbiri?
la 09-12-2024 07:55 PM
Mă gândesc că este vorba despre My Orange! Dar dacă nu ți-a apărut nicăieri și nici nu ți s-a scăzut factura, nu știu altfel de cont. Spune-le să facă ceva in sensul celor de mai sus, adică să îți trimită banii în contul IBAN sau in My Orange. Sau să îți explice ei ce înseamnă, că eu de exemplu, nu am auzit de așa ceva. Îmi pare rău!
la 09-12-2024 07:59 PM
Contul de convorbiri= contul de servicii = contul my Orange.
Nu ai mai multe conturi my Orange?
Daca suma nu a fost transferată va trebui sa îi contactezi din nou pentru a clarifica situația.
Poate au greșit conturile.
la 10-12-2024 09:38 AM
@Ztefy, putem ruga și noi colegii să verifice situația contului tău. Ne poți trimite codul de abonat în mesaj privat.
la 10-12-2024 03:12 PM
Colegii ne-au confirmat în urma verificărilor că suma se va scădea din următoarea/ următoarele facturi.
Contul IBAN a fost primit prea târziu pentru a modifica modalitatea de retur a sumei.
la 10-12-2024 03:25 PM
Mulțumesc mult de ajutor!
la 10-12-2024 03:36 PM
Cu multă plăcere. Te mai așteptăm în Comunitate.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor