anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme cu plata online, procesarea cardului refuzata

DragosG
Începător

Buna ziua,

a mai avut cineva problema similara, cu procesarea cardului declinata cu "data expirare incorecta".

Sunt 100% convins ca e o problema cauza de schimbari Orange.

Am inceract cu 2 carduri difereite de mai multe ori, aceeasi eroare.

Minute mai tarziu am reusit sa platesc facturi online la alti beneficiari, fara nici o problema..

Cum raportez asta?

Dgiano nu vrea sa vorbim despre asta.. 

5 Răspunsuri 5

MihaiC99
Campion

Salutare!

Ai incercat sa elimini cardul din aplicație și apoi să-l introduci din nou făcând o noua plata (sau prin salvare în aplicație și apoi încerci o noua plata).

Alternativ poți plăti prin accesarea site-ului fara autentificare.

https://www.orange.ro/myaccount/plata-factura-online? 

Prin chatul din aplicație poți solicita transferul către un operator uman, iar apoi îți poți descrie problema (inclusiv cu atașarea de poze, dacă este necesar). Răspunsul va fi oferit într-un anumit interval de timp, deoarece chatul nu este în timp real.

2552.jpg

Pololică
#StarMember

Salutare!

Cand ai incercat sa faci plata? Eu am platit vineri, prin MyOrange, pentru catva reincarcari si nu am intampinat probleme. Si cardul il am de ceva timp in aplicatie.

Vio73
#StarMember

Salutare!

Încearcă să ștergi aplicația și cardul să-l reatașezi.

La Djingo, scrii transfer operator și trebuie să  te pună în legătură cu un operator uman.

Baftă!

mihai_13
Maestru

NU  va mai salvati cardul pe site/aplicatie/etc 😎  'bagati"  mereu datele (si nu vorbesc numai de Orange) nu are rost sa va explic "de ce"

DanielaH
Moderator

@DragosG, ai reușit să faci plata?