probleme cont my orange - nu mi se inregistreaza plata
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 04-08-2022 10:49 PM
Salut!! Aveti probleme cu aplicatia?? Nu mi se inregistreaza plata, efectuata in 25.07.2022, cand rezolvati??
6 Răspunsuri 6
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 04-08-2022 11:03 PM
Salutare!
Eu zic să iei legătura cu Serviciul Clienți prin Chat Djingo sau la 300 și să vezi exact ce se întâmplă, pentru că e cam mult din 25.07. Dacă vrei și o ai, poți să le pui și dovada plății atașată prin Chat Djingo sau chiar la adresa de email plati@orange.ro, pentru a se înregistra mai repede.
Succes!
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 04-08-2022 11:28 PM
Da, sunt probleme de ceva timp cu platile din aplicatia My Orange. Daca ai platit deja, poti atasa dovada platii la un email trimis la plati@orange.ro pentru o eventuala urgentare.
Client Orange
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 05-08-2022 01:11 AM
Le-am trimis dovada din 30.07. Multumesc!
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 05-08-2022 01:42 PM
Aceiași problemă o am și eu .....am plătit de pe 26.07.2022 .....și nici până acum nu mi s-a confirmat plata ......
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-08-2022 01:24 PM
Si eu intampin aceeasi problema. Am efectuat plata pe 25 iulie, dar am primit mesaj de deconectare cu data data de 9 aug pt neefectuare plata. Am confirmat plata la 300, dar in My orange plata tot nu s-a procesat. Am trimis si o dovada a platii ieri 6.08 prin email, insa tot nimic... In plus, faptul ca nu poti lua legatura cu un operator real, doar cu un robot penibil care in nici un caz nu faciliteaza nimic in comunicare este cel putin frustrant daca nu o bataie de joc. Dupa 17 ani de abonament orange poate e cazul sa ma reorientez.
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-08-2022 01:30 PM
Poți lua legătura cu ei la 300 și apoi: 1-1-1-0, cu mici pauze in care spune robotul câte ceva. Chiar acum am incercat. Nu contează ce spune robotul ( despre servicii fixe) și mai sunt și alte combinații, dar asta mi se pare mai simplă.
Baftă!