la 18-11-2022 06:17 PM - editat ultima oară la 21-11-2022 09:49 AM de DanielaH
Buna ziua. Mai exista persoane care au primit factura luna asta cu o diferență de preț? La mine e de 10 lei fata de lunile trecute.
la 18-11-2022 06:22 PM
Salutare!
Se trimit notificările pe factură și fiecare serviciu este majorat cu câte 1 euro lunar, dacă timp de 1 lună nu ai spus că nu accepți majorarea, timp in care se putea și rezilia fără costuri. La toți ne-au venit sau urmează să ne vină, din păcate!
la 28-11-2022 06:22 AM
NU AM PTIMIT NICI O NOTIFICARE DE NICI UN FEL
la 28-11-2022 06:24 AM
Trebuie să fie undeva, pe factură anterioară, în partea de jos.
la 18-11-2022 07:33 PM
@NADRYN: este datorată în general de valul (prea)măririlor marca Orange. Sunt datorate atât indexării valorii abonamentului cu cel puțin 1€/abonament deținut, dar și al cursului de facturare la care este evaluat 1€ și care nu mai este cel al BNR. Toate se adună din păcate în defavoarea clientului.
21-11-2022 09:52 PM - editat 22-11-2022 12:24 PM
Am răspuns pe aceeași temă și altcuiva: da, s-au mărit, cu o notificare pe care este evident că 9 din 10 nu au văzut-o.
La creșterea prețului cu 1 euro pt fiecare abonament, nu uitați să adăugați de la aceeași dată și calculul facturii la un curs euro dezavantajos pentru client, respectiv cursul de schimb al băncii ing (de ce????), care în ultima factură e de 5,022 lei. Adio cursul oficial al BNR. Scrie tot în „notificarea” măruntă, din coada facturii anterioare, așa cum spunea cineva.
Ce treabă am eu cu cursul ălora? Niciuna. Care sunt motivele pentru acest curs? Simplu: profitul, doar al uneia dintre părți.
În anul 2022, când primești sms cu toate prostiile, era greu să înștiințeze clienții prin sms sau punând anunțul SUS, PE PRIMA PAGINĂ A FACTURII; BOLDUIT? Nu, nu era greu, dar interesul mascat a fost să afle clienții prea târziu.
Discuțiile de aici sau din altă parte nu duc nicăieri - fiecare are dreptul, dar mai ales obligația de a decide practic pentru viitor.
la 23-11-2022 07:30 AM
Buna ziua! Am avut surpriza, neplacuta, de a ma trezi peste noapte, cu majorarea abonamentelor cu 4 euro( 2 voce, tv prin cablu si internet). Fara instiintare, fara discutii, sunt in perioade contractuale. Mai ceva ca-n tara lui Papura Voda! 😭
la 23-11-2022 08:17 AM
Salut,
Nu esti singurul. Notificarile s-au trimis pe factura (pe a doua pagina).
la 23-11-2022 10:25 AM
Cand ai primit SMS-ul cu emiterea facturii, nu era un text mai lung in care iti spunea ca sunt modificari contractuale in factura?
Probabil mai sunt destui abonati care nu verifica facturile si dupa aia plang ca nu au fost informati (din pacate, faci parte din cei care nu s-au informat in factura).
SMS-ul primit de mine pentru factua de noiembrie (care contine si cresterea abonamentelor) este DUBLU ca lungime fata de cele "standard" de emitere a facturii.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor