la 24-11-2022 09:09 AM - editat ultima oară la 24-11-2022 09:56 AM de GeorgianaD
Buna ziua, incerc de câteva zile sa platesc factura online dar nu reușesc.
24-11-2022 10:15 AM - editat 24-11-2022 10:15 AM
Salut, Alexandrina! Bun venit în Comunitate!
Ne spui, te rog, ce se întâmplă când încerci să faci plata? Primești vreun mesaj de eroare?
Ajută-ne cu mai multe detalii, eventual și o captură de ecran, fără date personale.
la 24-11-2022 10:29 AM
la 24-11-2022 10:50 AM
Salut Alexandrina,
Incearca, te rog, de aici.
@Orange, pare sa fie o problema generala. Mai sunt 2 topicuri cu aceeasi problema.
la 24-11-2022 10:54 AM
Nu avem semnalat niciun incident, dar vom transmite mai departe colegilor noștri. Mulțumim.
la 24-11-2022 11:17 AM
la 28-11-2022 11:12 AM
@Alexandrina2, ai reușit să plătești? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor