la 10-05-2024 09:38 AM - editat ultima oară la 10-05-2024 09:40 AM de DanielaH
Salut! Ati patit sa vi se foloseasca datele cardului pentru plata recurenta desi nu ati solicitat asta niciodata?
la 10-05-2024 09:56 AM
Nu. Dar ai ceva mai multe detalii?
Daca te referi la plata din My Orange, cardul este adaugat automat in My Orange dupa prima plata. Daca ai setate plati recurente, e normal sa foloseasca acel card.
Dar poate nu am inteles eu bine.
la 13-05-2024 11:13 AM
NU am salvat nicăieri cardul, nici NU am autorizat vreodată plata recurenta din motive de siguranță, evidente. Lucrez in presa așa încât nu fac astfel de greșeli știind ce se poate întâmpla. Am print screen cu plata recurenta neactivata. Ceea ce mă deranjează este că au salvat datele cardului meu și le folosesc, evident, fraudulos.
la 13-05-2024 11:28 AM
Partea cu plata recurenta e o necunoscuta pentru mine. In mod normal, chiar si cu cardul adaugat, nu ar trebui sa faca plati daca nu a fost autorizat/setat pentru asta. Dar e o posibil sa fie un bug pe undeva.
Cat despre cardul salvat in aplicatie, daca teoria mea e corecta, si este adaugat pe cont, el ar trebui sa se regasesasca in sectiunea Altele > Setari > Cardurile mele. Cel putin acolo e la mine. Dar e adevarat ca eu sunt pe prepay, deci e posibil sa existe diferente.
Altfel, nu stiu ce sa zic. Recomand eventual contactarea serviciului de Relatii Clienti, pe chat, cu un click aici, si poate au ei o explicatie. In cazul asta, pentru transfer la un operator (uman), trebuie sa scrii: "transfer operator" (x2). Noi, cei din Comunitate, suntem in mare parte clienti. Asa incat, din pacate, nu avem cum sa te ajutam prea mult.
la 10-05-2024 10:15 AM
Nu am patit asa ceva pana acum. Poate la o plata anterioara ai bifat, fara sa vrei, varianta de plata recurenta. Daca nu esti atent, crezi ca e vb de plata din acel moment.
la 16-05-2024 11:36 AM
NBu am bifat nuiciodata, sunt foarte atenta la acest aspect.
la 10-05-2024 10:23 AM
Salutare!
Incearca sa verifici pasii facuti pana ai identificat plata recurenta. Stiu ca site-ul Orange nu are optiunea de plata recurenta cu cardul (si nici in aplicatie nu am vazut sa fie). Da, ai posibilitatea sa salvezi carduri pentru platile din MyOrange, dar nu sunt preautorizate la plati, ci doar pentru selectare viitoare (cel putin la mine, cartelist, nu am vazut sa am optiunea asta).
la 10-05-2024 10:26 AM
la 10-05-2024 10:34 AM
E noua optiunea asta de plata? Nu mai am acces la partea de facturi de un an jumatate si nu tin minte sa ma fi impiedicat de ea.
la 10-05-2024 10:37 AM
E de ceva vreme, cred ca de aproape 1 an.
la 10-05-2024 10:40 AM
E clar, eu nu am prins-o. Ms de informatie.
la 10-05-2024 10:42 AM
la 10-05-2024 10:33 AM
La prepay, nu este. 🙂 Dar la abonament, da.
la 10-05-2024 10:35 AM
Imi inchipui ca nu ar avea sens la prepay, dar cat am fost abonat nu am vazut optiunea asta (probabil as fi folosit-o daca o vedeam).
la 10-05-2024 04:07 PM
Buna,
Poate aveai datele cardului salvate in cont și din gresala involuntar sa fi activat plata recurenta deși bănuiesc că este puțin probabil.
Eu personal nu am pățit acest lucru insa nici nu salvez cardurile în aplicație.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor