la 23-05-2024 12:31 AM - editat ultima oară la 23-05-2024 08:07 AM de DanielaH
Salut, oare dacă am plătit din aplicație factura pentru orange fix cât durează până mi se reia iar internetul și televiziunea? ..deși am achitat factura încă aștept..
la 23-05-2024 06:13 AM
Salutare!
Dacă ai plătit din My Orange, ar trebui relativ repede. Dar dacă ți s-au suspendat serviciile pentru neplată, probabil că va mai dura câteva ore în plus. Depinde cum se vor procesa plățile la ei. Oricum, nu poate dura prea mult.
Atenție mai mare pe viitor, să nu mai ajungi în situația respectivă!
Baftă!
la 23-05-2024 11:11 AM
Problema e că n-am ajuns la data scadentă și l-au închis dintr-o dată ceea ce dubios
la 23-05-2024 07:13 AM
Salut,
Recomandare pe viitor ca sa eviti situatia asta: incearca sa eviti sa platesti fix in ziua scadentei sau, si mai rau, dupa scadenta. Plateste intotdeauna cat mai aproape de data emiterii facturii. In felul asta are timp sa se proceseze plata. Considera scadenta un "ultimatum", nu un target de atins. 🙂
la 23-05-2024 11:13 AM
Înțeleg însă n-am ajuns la data scadentă și l-au închis
la 23-05-2024 11:28 AM
Sa nu fi ramas o factura neachitata de lunile trecute. Ar fi singura varianta (din ce pot sa ma gandesc eu) in care ar putea sa-ti inchida serviciile mai devreme.
la 23-05-2024 11:35 AM
Andrei, ne poți oferi codul de abonat să verificăm și noi cu colegii ce s-a întâmplat?
la 23-05-2024 07:45 AM
Daca ai plătit poți contacta serviciul clienți prin chat și atașa și dovezile platii daca este necesar.
la 24-05-2024 08:58 AM
@BotaAndrei, s-au reconectat serviciile?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor