la 10-05-2024 09:38 AM - editat ultima oară la 10-05-2024 09:40 AM de DanielaH
Salut! Ati patit sa vi se foloseasca datele cardului pentru plata recurenta desi nu ati solicitat asta niciodata?
la 10-05-2024 04:10 PM
S-ar putea ca aici sa fie "buba": la salvarea cardului sa se fi bifat si plata recurenta.
la 10-05-2024 04:21 PM
Nu poți activa plata recurenta fara a avea un card salvat.
Posibil ulterior salvării cardului sa se fi întâmplat ceva.
Este greu de spus și numai titularul poate ști.
la 13-05-2024 11:15 AM
NU am salvat nicăieri cardul, nici NU am autorizat vreodată plata recurenta din motive de siguranță, evidente. Lucrez in presa așa încât nu fac astfel de greșeli știind ce se poate întâmpla. Am print screen cu plata recurenta neactivata. Ceea ce mă deranjează este că au salvat datele cardului meu și le folosesc, evident, fraudulos.
la 10-05-2024 07:02 PM
Salutare!
Vezi să nu fi bifat din greșeală plata recurentă, când ai salvat cardul. Altfel, nu prea văd cum se putea întâmpla așa ceva!
la 11-05-2024 05:56 AM
mai este si varianta ca banca dumneavostra sa "fi invatat" ca plata dumneavoastra catre anumiti distribuitori (apa-gaze-electrica-gsm-etc) sunt "safe" si sa nu mai ceara tokens-parola-sms-etc cand faci tranzactia ....
eu personal patesc asta din cand in cand - dupa ce introduc datele cardului plata se face imediat !!! cu toate ca nu am bifat plata recurenta si nu mai cere securitatea 2D ...
la 16-05-2024 09:23 AM
@irinucaunu, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor