la 16-02-2025 02:17 AM - editat ultima oară la 17-02-2025 08:42 AM de DanielaH
Bună ziua. Am si eu o problema legata de o plata neautorizata..Aseară am vrut sa îmi fac setările pentru o aplicație și se pare ca de fapt era o reclama de la NORDVPN ,am urmat pașii aferenți instalării aplicației pe care știam ca am instalat-o și după care am primit mesaj ca a fost efectuata o plata de 12,99€ către aplicația aceasta NORDVPN. Cum pot face sa mi se înapoieze suma și sa blocheze acea aplicatie sau avel site? Mulțumesc
la 18-02-2025 03:15 PM
Poți apela la partenerul NTH Mobile S.R.L. trimițând o solicitare prin e-mail la info.ro@ccsupport.biz sau apelând la numărul de telefon +40 318262751. Să ne spui, te rog, dacă ai reușit.
la 16-02-2025 03:13 AM
Daca ai accesat varianta trial, ar trebui sa ti se returneze banii daca esti nemultumit de acest serviciu. "În unele cazuri, noi sau alții în numele nostru putem oferi o încercare gratuită pentru Serviciile noastre plătite înainte de a percepe metoda de plată (“Free Trial”). Durata “Free Trial”, utilizarea acestuia și alte detalii vor fi specificate în timpul unei înscrieri și/sau în materialele promoționale. Stabilim eligibilitatea dvs. de încercare gratuită la discreția noastră și, în măsura permisă de legislația aplicabilă, putem limita sau retrage opțiunea de încercare gratuită în orice moment, fără notificare. Dacă furnizați detaliile dvs. de plată atunci când vă înscrieți la Abonament cu o încercare gratuită, vă vom taxa automat pentru Abonamentul Serviciilor noastre plătite și va reînnoi automat până la anulare. Dacă nu doriți să continuați cu un abonament plătit după “Free Trial”, trebuie să îl anulați înainte de sfârșitul procesului gratuit. Dacă ați primit “Free Trial” de la o terță parte, puteți anula Abonamentul plătit prin intermediul acelei terțe părți. Ne rezervam dreptul de a va limita la o incercare sau o promotie gratuita a unui serviciu platit si de a interzice combinarea de incercari gratuite sau alte oferte promotionale."
Mai multe detalii: https://my.nordaccount.com/legal/terms-of-service/?nv_tri=TC_32350402006382273_1739666760318&nv_trs=...
la 16-02-2025 07:54 AM
Ar trebui să ai 30 de zile money back. Intră in contul tău de NordVPN și vezi care sunt opțiunile de returnare a banilor.
Dacă nu te descurci, revino și vedem cum te ghidăm.
PS: citește puțin și ce ți-a recomandat Delfinas.
la 16-02-2025 08:05 AM
Am uitat să agaug: cam așa arată abonamentele pe care le plătesc prin contul meu de My Huawei (și sunt plătite prin card bancar)
Dacă vreau sa anulez un abonament, pur și simplu întru pe numele aplicației și aleg opțiunea de dezabonare (și apare exact ca la Auto Mapa).
la 16-02-2025 09:34 AM
Din ne spui te-ai abonat la un plan tarifar lunar NordVpn prin play store (magazin play) și ai activat planul de o luna (65 Ron).
Poți anula abonamentul din magazin play:
Nu cred că mai poți primi banii înapoi deoarece planul lunar nu conține și un trial.
la 16-02-2025 11:42 PM
Salutare! Conform legislației în vigoare ai 14 zile să te răzgândești. Anulează abonamentul din contul tău și vei primi cv plătită în câteva zile în contul bancar de pe care s-a efectuat plata inițial. Seară binecuvântată!
la 18-02-2025 10:31 AM
@Popescu3, ai reușit să anulezi abonamentul NORDVPN? Te-au ajutat răspunsurile primite mai sus?
la 18-02-2025 02:51 PM
Bună ziua. Din păcate nu pentru ca nu este efectiv un abonament ci doar o plata către aceasta aplicație...nu am nici o sursa care sa îmi arate ca pot anula plata sau abonamentul. Am verificat peste tot unde se putea verifica și pur și simplu nu se poate anula acea plata! Mulțumesc oricum tuturor pentru toate informațiile oferite🙏
la 18-02-2025 02:59 PM
Acest mesaj l-am primit după ce am introdus codul respectiv cerut pt cu totul altceva decât am crezut eu...
la 18-02-2025 03:15 PM
Poți apela la partenerul NTH Mobile S.R.L. trimițând o solicitare prin e-mail la info.ro@ccsupport.biz sau apelând la numărul de telefon +40 318262751. Să ne spui, te rog, dacă ai reușit.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor