la 20-12-2022 06:36 PM - editat ultima oară la 28-06-2024 10:33 AM de MihaelaA
Ati inebunit aplicatiile decand ati preluat de la Telekom! Este a 5 oara decand se schimba! Eu am platit factura la inceputul lunii, imi scria ca e in curs de procesare! Acum vad ca nu au fost luati banii! Acum vad o noua aplicatie, am platit din nou, spune ca e in procesare! Am sunat la un numar de telefon dar baga ocupat, este numarul vostru?!0213010370?! Sau vreti sa anulati contractele facute de telekom pe motiv de neplata?! Multumesc!
la 20-12-2022 06:52 PM
Salutare!
Numărul unic la care poți contacta serviciul Clienți este 300, iar pentru plata facturii, poți folosi provizoriu următorul link:
https://fix.orange.ro/myaccount/plati-online/plateste-factura-altcuiva/
Baftă!
la 20-12-2022 06:52 PM
Salutare!
Numărul unic la care poți contacta serviciul Clienți este 300, iar pentru plata facturii, poți folosi provizoriu următorul link:
https://fix.orange.ro/myaccount/plati-online/plateste-factura-altcuiva/
Baftă!
la 22-12-2022 10:34 PM
Facuta mea e plătită verificati
la 11-04-2023 01:28 PM
Bună ziua!
Cum pot afla(fără sa aștept sa ma preia operatorul 45-50 minute) de ce luna trecută am plătit 25 lei, iar luna asta am 44 lei?
Mulțumesc!
la 11-04-2023 01:30 PM
Întrebi pe chat Djingo.
la 11-04-2023 01:36 PM
Se poate sa ti se fi marit abonamentul cu un euro/serviciu. In functie de cate servicii ai (de exemplu Internet, TV, Voce), vei avea mai mult sau mai putin de platit.
De asemenea, daca ai avut reduceri pe cont, care au expirat, se poate sa fie si de acolo. La fel si eventuale costuri suplimentare.
Ce pot sa-ti recomand, este sa compari factura de luna trecuta cu cea de luna asta. Vezi unde sunt diferentele.
la 11-04-2023 02:10 PM
Buna!
Poti verifica, te rog, continutul (ce s-a facturat) din fiecare factura si la ce tarife? Acest lucru ar trebui sa-ti ofere o prima informatie privind diferentele de total. Cum spun si colegii de comunitate, motivele pot fi multiple (reduceri ajunse la termen, cost suplimentar, etc).
la 11-04-2023 03:05 PM
Nu este cazul de cost suplimentar. Pachetul abonamentelor a fost preluat de Orange, nu mi.a convenit, m.am portat, am mai ramas cu acest nr la ei. Nu am primit notificare ca abonamentul s.a mărit cu 1 euro. Dar de la 24-25 Lei pe luna+1 euro(în cazul în care s.ar fi mărit abonamentul), nu justifica aproape dublarea sumei. Nu am descarcat nici o factura, mereu am primit.o pe mail, aproape mereu am plătit direct din aplicație. Chatul nu.mi apare ca să pot pune întrebarea acolo. Mulțumesc!
la 11-04-2023 03:22 PM
Numarul facea parte din Orange Family sau Orange Love? Cele doua (Love si Family) au reduceri care, daca numarul care primeste reducerile nu mai face parte din respectivele pachete, dispar si tariful devine cel standard (fara respectivele reduceri) pentru numarul respectiv. Sper ca m-am facut inteles ce zic.
la 11-04-2023 04:30 PM
Da, făcea parte dintr-un pachet, însă am 4 luni de când acel nr a rămas singur pe acest abonament.
la 11-04-2023 03:24 PM
Notificarea de majorare a facturilor s-a primit pe ultima factură ( prima pagină) înaintea celei majorate.
la 20-12-2022 07:08 PM
Salut,
Numerele de telefon actualizate pentru OROC le poti gasi aici. Numarul pe care l-ai scris mai sus tind sa cred ca nu mai este de actualitate.
Intre timp, pentru a plati factura, iti recomand si eu sa incerci pagina de aici. Sper sa functioneze asa.
De asemenea, tin sa mentionez faptul ca noi, cei de aici din Comunitate suntem, in mare parte, clienti ca si tine, nu angajati Orange. Deci, din pacate, nu avem acces la cont, nu putem opera modificari, si nu putem repara aplicatiile. 🙂 Ceea ce putem face este sa te ajutam cu cateva idei/sugestii/variante alternative pentru a rezolva problema cu care te confrunti. Daca se poate, binenteles. Cateodata ne iese, cateodata nu. Dar intotdeauna incercam si intotdeuna scopul este sa ajutam clientii ca si tine.
Cu toate astea, iti inteleg perfect nemultumirea. Nu esti singurul. Si sper din suflet sa se rezolve o data pentru totdeauna problemele de genul asdta, ca sa nu mai existe motiv de nemultumire si topicuri de genul asta deschise in Comunitate. 🙂
la 21-12-2022 10:57 AM
Salutare, @Puf_3000
Începând din 28 martie 2022, Serviciul Clienți Orange Romania Communications poate fi contactat la:
Deasemenea se pot folosi și adresele de e-mail:
Fosta aplicatie a Telekom nu mai este functionala. Acum ai la dispozitie aplicatia MyOrangeFix. De asemenea, poti incerca sa platesti si aici: https://fix.orange.ro/myaccount/plati-online/plateste-factura-altcuiva/
Ai nevoie de codul de facturare pe care il gasesti pe una dintre facturi, in coltul din stanga sus.
Asteptam vesti.
la 22-12-2022 12:07 PM
Multumesc pentru datele oferite, am cautat un numar de telefon sa pot vorbi cu cineva si nu am gasit! Am rezolvat cu plata facturii folosind adresa de internet pe care mi-ati oferit-o! Sarbatori Fericite!
la 22-12-2022 10:03 AM
@Puf_3000, ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor