la 20-12-2022 06:36 PM - editat ultima oară la 28-06-2024 10:33 AM de MihaelaA
Ati inebunit aplicatiile decand ati preluat de la Telekom! Este a 5 oara decand se schimba! Eu am platit factura la inceputul lunii, imi scria ca e in curs de procesare! Acum vad ca nu au fost luati banii! Acum vad o noua aplicatie, am platit din nou, spune ca e in procesare! Am sunat la un numar de telefon dar baga ocupat, este numarul vostru?!0213010370?! Sau vreti sa anulati contractele facute de telekom pe motiv de neplata?! Multumesc!
la 20-12-2022 06:52 PM
Salutare!
Numărul unic la care poți contacta serviciul Clienți este 300, iar pentru plata facturii, poți folosi provizoriu următorul link:
https://fix.orange.ro/myaccount/plati-online/plateste-factura-altcuiva/
Baftă!
la 22-12-2022 12:11 PM
Buna! Am folosit adresa de internet pe care mi-ati oferit-o si am reusit sa efectuez plata! Deasemenea am salvat si numerele de telefon pentru viitor! Multumesc pentru ajutor! Sarbatori fericite!
la 22-12-2022 12:13 PM
Mulțumim pentru confirmare și pentru marcarea soluției. Ne bucurăm că ai rezolvat.
Te mai așteptăm în Comunitate, inclusiv să participi la concursul care se desfășoară în această perioadă.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor