la 24-11-2023 01:15 AM - editat ultima oară la 24-11-2023 08:33 AM de DanielaH
Bună seara ! Am plătit factura mea Orange TV, pentru prima dată din contul meu My Orange, dar banii mi s-au retras din cont și factura a rămas neplătită . Sigur am greșit undeva.
Vă rog frumos să mă ajutați, cum pot rezolva problema, nu îmi permit să pierd banii și factura neachitata.
la 24-11-2023 06:09 AM
Salutare!
Dacă ai urmat pașii care trebuie și care sunt descriși aici, nu trebuie să-ți faci griji, pentru că actualizarea datelor se va face un pic mai târziu, nu instant. Important este să fi primit email de confirmare.
Dacă nu ai primit email de confirmare, e o problemă. Oricum, revino cu mai multe detalii pe topic.
Baftă!
la 24-11-2023 05:49 AM
Alya daca ne explici ce problema ai - detaliat si cu printuri daca se poate - sigur te ajutam 🙂
24-11-2023 07:09 AM - editat 24-11-2023 01:36 PM
Salut,
Daca ai achitat factura, si banii s-au retras, cel mai probabil e doar o intarziere la procesarea platii sau afisarea rezultatului.
Poti verifica statusul facturii si din versiunea de PC a My Orange (click aici).
De asemneaz vezi ca titlul are numar limitat de caractere. Nu mai scrie totul in titlu pentru ca o sa ti-l taie, si nu se mai intelege nimic. Si daca vrei sa modifici ceva, ai functie de editare in meniul din dreapta postarii tale. Nu e nevoie sa deschizi topicuri separate.
la 24-11-2023 08:52 AM
Verifică mailul , atât inbox cat și Spam, dacă ai primit confirmare de plată, fii fără griji, factura e plătită.
la 24-11-2023 09:36 AM
Salutare!
Ai doua puncte de control privind plata facturii:
la 27-11-2023 11:05 AM
@Alya, s-a rezolvat situația cu factura? A fost alocată plata?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor