la 04-01-2023 10:27 PM - editat ultima oară la 09-01-2023 10:32 AM de DanielaH
Bună seara
Am plătit factura online , de pe aplicație și din greșeală am plătit-o de 2 ori. Cum pot proceda acuma sa îmi recuperez banii sau banii plătiți acuma o sa fie puși luna viitoare la factura și o sa am mai puțin de plătit?
Mulțumesc anticipat de răspunsuri
04-01-2023 11:07 PM - editat 04-01-2023 11:09 PM
Salut,
Surplusul ramane in cont si se va retrage la factura urmatoare. 🙂
De recuperat, e mai complicat. Ar trebui sa suni la 300/0374 300 300, si in functie de stadiul tranzactiei, e posibil sa se poata face ceva. Recomandarea mea, daca nu e suma mare, ar fi sa lasi surplusul acolo pentru luna urmatoare.
04-01-2023 11:07 PM - editat 04-01-2023 11:09 PM
Salut,
Surplusul ramane in cont si se va retrage la factura urmatoare. 🙂
De recuperat, e mai complicat. Ar trebui sa suni la 300/0374 300 300, si in functie de stadiul tranzactiei, e posibil sa se poata face ceva. Recomandarea mea, daca nu e suma mare, ar fi sa lasi surplusul acolo pentru luna urmatoare.
la 05-01-2023 01:40 PM
Salutare!
Nu este nicio problemă, eu fac lună de lună așa, adică las în plus. Deci poți lăsa pentru data viitoare în plus pe cont.
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor