la 05-01-2023 11:54 PM
Bună. Uneori uit să plătesc factura la timp, dar chiar și după ce plătesc suma îmi este adăugată la totalul din luna următoare. Nu înțeleg cum sistemul a înregistrat plata pe Noiembrie, dar ptr că am uitat să plătesc în Decembrie, totalul de plată în Ianuarie este 162 lei. Mă poate ajuta cineva? Nu este ptr prima data când se întâmplă asta.
Mulțumesc.
la 06-01-2023 12:02 AM
salut,
cat ai factura pe luna? cand se emite? cand ai data scadenta? cand ai achitat si prin ce metoda?
la 06-01-2023 01:50 AM
Broasca, bun venit in Comuntate!!!
O explicatie ar putea fi ca ai facut plata cand deja se emisese factura.
Suma aparea pe factura, dar aceeasi suma ti se cerea si cand efectuai plata? Ce metoda de plata ai folosit?
la 06-01-2023 05:58 AM
Salutare!
Vezi că întârzierile de la plată care duc la suspendarea serviciului, duc la adăugarea unor taxe de reconectare de 3 euro, care se adaugă pe factura următoare. Deci mare grijă!
la 06-01-2023 07:57 AM
Daca platesti dupa data emiterii noii facturi, e normal sa le vezi pe ambele. Noua factura cuprinde soldul neplatit pana la data emiterii. Plateste-le la timp si problema va disparea.
Asa pateste tata la Enel. Are Debit Direct (Raiffeisen) si factura noua este emisa in ziua scadenta a celei vechi. Banca plateste pe percursul zilei, dar factura noua nu are cum sa gaseasca plata (din moment ce banca plateste in aceeasi zi cu emiterea noii facturi).
la 06-01-2023 08:31 AM
@Pololică: Știi care e paradoxul? La Orange ai scadeța în 15 zile, nu în 60 de zile ca la utilități. Deci dacă Orange s-ar ține de termene (și de obicei se ține) clientul ar trebui să fie cu serviciile blocate pentru neplată, sau să fie cu plata amânată la cerere, dar în niciun caz ”by default”. Iar în acest caz intervalul de emitere factură nouă / încasare factură restantă nu ar avea intervale comune.🤔🤔
la 06-01-2023 11:43 AM
Scadenta facturilor la utilitati este de 30 de zile (cel putin in exemplul dat de mine): factura 1 emisa pe 01.01, scadenta pe 30.01. Factura 2 emisa pe 30.01, scadenta 28.02. Dupa cum vezi, scadenta facturii 1 se suprapune cu data emiterii facturii 2 (factura care nu are cum sa "vada" plata platita la scadenta).
Si da, si mie mi se pare putin ciudat ca Orange emite a doua factura fara ca serviciile sa fie taiate sau plata amanata.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor