anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Plata 81, 61,100 lei in loc de 41lei??

Ela1
Începător

Buna ziua! Am abonamentul de 41 lei! Ultimele 3 luni sunt plătite cu 81, 61 ,100 lei și la voi e la fel ? In loc de 41lei??

 

5 Răspunsuri 5

Pololică
#StarMember

Salut!

Factura ce zice la detaliile pentru sumele respective? Vezi ce costuri suplimentare ai. Noi, cei din comunitate, nu avem acces la datele tale (de fapt, nu avem acces deloc la alte date decat ale noastre).

PS: pot sa intreb de ce abia acum ai sesizat diferentele?

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Ai plătit la timp mereu? Te întreb pentru că și la mine la serviciu uită să mai plătească la timp și apoi, când se repornește serviciul, se iau penalizări câte 3 euro.

De asemenea, în urmă cu vreo 2-3 luni s-au trimis notificări de majorare a facturilor cu câte 2 euro pe serviciu și dacă nu ai depus nicio sesizare , ai acceptat tacit majorarea. Această notificare a fost pe ultima factură înaintea celei majorate.

Baftă!

DanielaH
Moderator

Ela, te-ai uitat pe factură? Te așteptăm să revii cu detalii.

DiaA
Începător

Exact la fel am patit si eu, mai ales in roaming, si am decis sa schimb operatorul... Ultima factura  373 RON in loc de 46,5 RON...

Si exact aceeasi intrebare ramane: ai verificat de unde vine costul suplimentar? Orice alt raspuns in afara de unul afirmativ inseamna ca interventia nu ajuta pe nimeni. Scuze ca ma iau de tine, dar nu vad cum ar rezolva schimbarea operatorului inainte de verificarea consumului facturat.

PS: sunt unul din cei care trage de urechi pe cei care nu se uita in facturi sa verifice ca totul e in regula. Pot fi erori (mai mult sau mai putin umane). In urma cu aproape 10 ani, cand eram la UPC (cu serviciile fixe), am activat UPC Phone (stii ca inca erau in vigoare tarifele de roaming in UE). In urmatoarea factura am primit in loc de pachet (tv+net+telefonie fixa) fiecare serviciu individual, evident cu pretul standard aferent. Am stat 3 luni sa-mi emita facturile corect (in prima luna au refacut pachetul, in a doua luna mi-au oferit reducerile aferente si in a treia luna au adus la valoarea corecta a celor 3 luni de buseala). De atunci, verific lunar toate facturile (in cazul UPC, a fost singura buba in 30 de ani de cand ofera serviciile la adresa parintilor).

Tot ca amintire (de data asta cu Vodafone, tot acum vreo 9 ani, de Craciun, in 2014, dar in roaming): avusesem doua mesaje taxate (ambele la vreo 2 minute distanta unul de celalalt), dar in prima factura (cea de ianuarie) imi aparuse doar unul din ele. Am sunat si mi-au confirmat ca urmatorul va veni luna urmatoare (au motivat ca era o intelegere intre operatori ca pana la data X ora Y sa se trimita taxarile si mesajele erau fix in cele doua intervale). Motivul plecarii mele din Vodafone a fost altul, nu asta (si a fost in ianuarie 2018).