anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cost suplimentar 0,25€ de mai multe luni

SilviuM1
Junior

De mai multe luni mi se facturează cost suplimentar 0,25€ . Are idee cineva ce poate fi pentru ca sunt atent sa nu fac cost suplimentar dar se pare ca nu reușesc?

1 Soluţie acceptată‚

Tonuri de așteptare, așa scria in factura.

 

Vizualizare soluţie în postul original

8 Răspunsuri 8

RafaHelper
#StarMember

Salut @SilviuM1

Găsești detalii despre costul suplimentar in contul tau My Orange https://www.orange.ro/myaccount/reshape/invoice-cronos/cronos sau poti cere mai multe detalii din sectiune contact https://www.orange.ro/contact/

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Poți vedea la Cronos sau pe factura detaliată de unde provin costurile suplimentare.

Cronosul îl ai în My Orange sau poți forma 415 și apoi apelare sau *115# și apoi apelare.

Factura detaliată o poți descărca astfel:

https://www.orange.ro/help/cum-pot-obtine-factura-detaliata-16308

Sper să clarifici nelămuririle!

Baftă!

Am găsit răspunsul in factura detaliata. Multumesc pentru ajutor

Și ce însemnau acei 25 de cenți?

Tonuri de așteptare, așa scria in factura.

 

delfinas
#StarMember

Silviu, bun venit in Comunitate!!!

Ce telefon ai, cumva un iPhone?

Da, este un iPhone 8+

DanielaH
Moderator

Avem și aici un topic care ar putea fi de ajutor - https://comunitate.orange.ro/t5/factur%C4%83/de-unde-pot-proveni-costurile-suplimentare-pe-factur%C4....

Te așteptăm să revii cu detalii după vizualizarea facturii.