la 06-02-2023 07:00 PM
Am plătit in avans o sumă și am sunat la serviciul clienți( 300) să-mi fie considerată plata a 3 rate pentru un telefon. Când ar trebui să-mi apară modificarea în contul de client. Plata a fost făcută în 02.02.2023, am sunat in aceeași zi, apoi în următoarea și din nou astăzi pe 06.02.2023. Fără rezultat.
06-02-2023 07:06 PM - editat 06-02-2023 07:14 PM
Salut Dinu,
In mod normal, modificarile de genul asta se vad pe urmatoarea factura.
la 06-02-2023 07:17 PM
Mulțumesc! Asta știu. Voiam să știu in cât timp ar trebuie ca orange să-mi facă operațiunea in cont. După 5 zile suma îmi apare în cont, în aplicația My orange, cu minus și nu a fost transferatala plata ratelor.
la 07-02-2023 04:28 AM
Salutare!
În mod normal, nu știu dacă rezolvă cei de la Serviciul clienți treburi legate de rate în avans, ci doar în Shop. Poate fac de anul ăsta și așa ceva. Dacă este așa, ar trebui să se vadă în câteva zile, da.
Să ne ții la curent!
Baftă!
la 08-02-2023 09:11 AM
@Dinu_C, s-a rezolvat situația cu ratele?
la 08-02-2023 10:03 AM
Bună dimineața! Nu s-a rezolvat, ci am constatat cu stupoare ca acum mi-au apărut în aplicație o rată plătită parțial și 3 rate restante. Eu am emailuri cu confirmarea plăților făcute și mă gândesc serios dacă să sesizez ANPC.Aveam dus și întors vreo 130 de km de mers la Orange shop, de asta am plătit online. Voiam să mă înscriu la precomanda unui telefon Samsung și de aceea am plătit suma respectivă și am sunat la 300 să o transfere in contul delor 3 rate pe care le mai aveam de achitat. Cred că au văzut că sunt interesat de acest lucru ( precomandă telefon) și de aceea tărăgăneaza și mi-au apărut în cont rate restante.
la 08-02-2023 10:09 AM
Le-am trimis mesaj și pe messenger, am sunat de 4 ori la serviciul clienți, e-mail văd că nu mai merge transmis că îți cere să selectezi categoria de probleme pe care o întâmpini și nu se poate face acest lucru.
la 08-02-2023 10:18 AM
la 08-02-2023 10:31 AM
Dinu, îmi pare rău pentru situația descrisă de tine.
Dacă deja ai depus o sesizare la noi, înseamnă că situația ta este cunoscută și colegii noștri cu siguranță fac toate verificările necesare pentru remedierea problemei. Îți recomandăm să aștepti să primești informațiile legate de soluționare din partea lor.
Te așteptăm să revii cu vești bune în Comunitate când se va rezolva.
la 08-02-2023 10:43 AM
Mulțumesc! Am 22 de ani și 2 luni de abonat orange, nu am avut niciodată întârzieri la plata facturii, nicidecum plăți restante. Semnalul e prost că locuiesc la țară și cea mai apropiată antenă e la aproape 5 km. Singurul lucru bun la orange era cumpărarea telefonului în 24 rate. Sper că nu aceasta e cauza pentru care nu mi s-a rezolvat problema și mi-au apărut probleme în cont, ca să pierd înscrierea la precomandă telefon. Dar după aceste zile mă pot aștepta la orice.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor