anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce pierd pct OTY daca platesc factura in avans?

cell_vmc
Explorator

De ce pierd pct OTY daca platesc factura in avans?

1 Soluţie acceptată‚

RafaHelper
#StarMember

Salut @cell_vmc

Acestea sunt regulile programului TY, primești puncte doar pentru plata facturii in termenul de scadenta, mai multe detalii aici sau mai jos:

  • Punctele se alocă pentru plata facturii online cu cardul bancar, direct din My Orange, pentru o valoare de minimum 5 lei.
  • Alocarea punctelor se face după plata facturii Orange, în termenul de scadență.
  • Punctele nu se alocă la plata facturii prin alte modalități: magazinele Orange și alte puncte sau terminale de plată (Qiwi și ZebraPay), virament bancar, debit direct, la bancomante, etc.
  • Punctele nu se alocă la plata serviciilor furnizate de către terți: numere de interes public la nivel local (de exemplu: 19 xy) sau numere cu tarif special, mai mare decât cel corespunzător apelurilor naționale (de exemplu: jocuri, concursuri, informații utile, asigurarea de telefon, licențe Microsoft, abonamente la publicații online și altele).
  • Punctele se alocă pentru facturile emise începând cu 28 octombrie 2020.

Vizualizare soluţie în postul original

2 Răspunsuri 2

MihaiC99
Specialist

Salut,

Probabil sistemul Orange este conceput să ofere puncte QTY  pentru plata facturilor emise, achitate în termenul de scadență. O plată efectuată înainte de emiterea facturii este considerată o pre-plată, generând un sold pozitiv în contul tău, nu o plată aferentă unei facturi scadente. Acest aspect poate afecta acordarea punctelor.

Însă nici mie nu mi se pare normal. Poate pe viitor Orange va face ceva in acest sens.

Răspunsul clar îl găsește accesând linkul de mai jos la secțiunea întrebări frecvente.

https://www.orange.ro/orange-thank-you/? 

1662.jpg

RafaHelper
#StarMember

Salut @cell_vmc

Acestea sunt regulile programului TY, primești puncte doar pentru plata facturii in termenul de scadenta, mai multe detalii aici sau mai jos:

  • Punctele se alocă pentru plata facturii online cu cardul bancar, direct din My Orange, pentru o valoare de minimum 5 lei.
  • Alocarea punctelor se face după plata facturii Orange, în termenul de scadență.
  • Punctele nu se alocă la plata facturii prin alte modalități: magazinele Orange și alte puncte sau terminale de plată (Qiwi și ZebraPay), virament bancar, debit direct, la bancomante, etc.
  • Punctele nu se alocă la plata serviciilor furnizate de către terți: numere de interes public la nivel local (de exemplu: 19 xy) sau numere cu tarif special, mai mare decât cel corespunzător apelurilor naționale (de exemplu: jocuri, concursuri, informații utile, asigurarea de telefon, licențe Microsoft, abonamente la publicații online și altele).
  • Punctele se alocă pentru facturile emise începând cu 28 octombrie 2020.