anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

plată factură serviciu suspendat

cristina51
Junior

bună ziua! aseară mi s a suspendat serviciul și l am plătit imediat, dar cei de la orange încă nu mi l au reactivat, iar când încerc să sun la ei îmi spun ca este indisponibil. ce ar trebui să fac?

10 Răspunsuri 10

Vio73
#StarMember

Salutare!

Să le scrii din aplicația My Orange-Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer sau din Chat Djingo  și alegi transfer operator pentru a intra în legătură cu ei.

Baftă!

le tot dau mesaj de aseară și niciun rezultat

Răspund, dar cine știe când. Posibil să dureze un pic până se actualizează sistemele lor. Trebuie să ai grijă pe viitor să nu mai întârzii.

delfinas
#StarMember

Cristina, bun venit in Comunitate!!!

Daca ai platit din My Orange, nu mai trebuie sa trimiti dovada platii, ci doar sa  mai ai un pic de rabdare. In cate ore ar trebui sa ai acces din nou la servicii.

Ar fi bine ca pe viitor sa incerci sa platesti in termenul de plata, sa nu mai ajungi in situatia asta.

MihaiC99
Campion

Apelul către 300 îl faci de pe un abonament Orange?  Programul de lucru pentru a intra în legătură cu un operator este 8-20 L-V. Daca suni de pe un abonament Orange atunci când ești transferată în meniul interactiv poți folosi combinația de taste 5-2-0 pentru a fi transferată către un operator uman.

am făcut așa și mă pune să sun la servici clienți, dar nu pot suna la ei pentru ca am numărul suspendat

În acest caz ramene varianta chatului.  Din păcate par cam aglomerați. Însă dacă ați lăsat un mesaj in care le-ați explicat despre ce este vorba, atunci va vor răspunde. Se ocupa de solicitări in ordinea venirii.

Puteti încerca comunicarea și prin email la reclamatii@orange.ro insa pe chat este mai rapid.

Eu am reușit să comunic cu un operator pe chat chiar acum.

și unde aș putea vorbi cu ei? aplicația nu îmi merge, îmi zice ca e indisponibilă momentan 

Încearcati să comunicati prin chatul din browser:

https://www.orange.ro/servicii/chatbot/ 

DanielaH
Moderator

@cristina51, s-a rezolvat situația? S-au reconectat serviciile?