la 17-07-2025 10:47 AM - editat ultima oară la 17-07-2025 10:49 AM de DanielaH
bună ziua! aseară mi s a suspendat serviciul și l am plătit imediat, dar cei de la orange încă nu mi l au reactivat, iar când încerc să sun la ei îmi spun ca este indisponibil. ce ar trebui să fac?
la 17-07-2025 11:02 AM
Salutare!
Să le scrii din aplicația My Orange-Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer sau din Chat Djingo și alegi transfer operator pentru a intra în legătură cu ei.
Baftă!
la 17-07-2025 11:05 AM
le tot dau mesaj de aseară și niciun rezultat
la 17-07-2025 11:09 AM
Răspund, dar cine știe când. Posibil să dureze un pic până se actualizează sistemele lor. Trebuie să ai grijă pe viitor să nu mai întârzii.
la 17-07-2025 11:07 AM
Cristina, bun venit in Comunitate!!!
Daca ai platit din My Orange, nu mai trebuie sa trimiti dovada platii, ci doar sa mai ai un pic de rabdare. In cate ore ar trebui sa ai acces din nou la servicii.
Ar fi bine ca pe viitor sa incerci sa platesti in termenul de plata, sa nu mai ajungi in situatia asta.
17-07-2025 11:17 AM - editat 17-07-2025 11:18 AM
Apelul către 300 îl faci de pe un abonament Orange? Programul de lucru pentru a intra în legătură cu un operator este 8-20 L-V. Daca suni de pe un abonament Orange atunci când ești transferată în meniul interactiv poți folosi combinația de taste 5-2-0 pentru a fi transferată către un operator uman.
la 17-07-2025 11:57 AM
am făcut așa și mă pune să sun la servici clienți, dar nu pot suna la ei pentru ca am numărul suspendat
17-07-2025 12:06 PM - editat 17-07-2025 12:11 PM
În acest caz ramene varianta chatului. Din păcate par cam aglomerați. Însă dacă ați lăsat un mesaj in care le-ați explicat despre ce este vorba, atunci va vor răspunde. Se ocupa de solicitări in ordinea venirii.
Puteti încerca comunicarea și prin email la reclamatii@orange.ro insa pe chat este mai rapid.
Eu am reușit să comunic cu un operator pe chat chiar acum.
la 17-07-2025 12:15 PM
și unde aș putea vorbi cu ei? aplicația nu îmi merge, îmi zice ca e indisponibilă momentan
la 17-07-2025 12:19 PM
Încearcati să comunicati prin chatul din browser:
la 18-07-2025 09:42 AM
@cristina51, s-a rezolvat situația? S-au reconectat serviciile?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor