anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu pot efectua plata on-line cu cardul visa din afara tarii

danisanda
Junior

Buna ziua,de la ultimul update din iulie, nu mai pot efectua plata online cu cardul visa din afara tarii. Cand incerc sa  efectuez plata ,nu imi mai cere dreptul de plata ,astfel imi spune plata respinsă. Am nevoie de ajutor ,deja a fost inchis contul pentru neplata. 

Cu stima .

13 Răspunsuri 13

FLo1
#StarMember

@danisanda: Bun venit în Comunitatea Orange. Încearcă să faci plata accesând contul tău MyOrange din varianta web (desktop), nu din aplicație.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Poți încerca de aici:

https://www.orange.ro/myaccount/invoice/payment/by-card/

Sper să reușești!

Succes!

Buna

Am incercat, aceeași raspuns.

Va mulțumesc 

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Poate reușești tot din aplicație, cu varianta ,, Plătește factura unui prieten" și introduci acolo numărul de telefon sau codul de abonat și numele și prenumele.

Eventual o dezinstalare/ reinstalare a aplicației.

arsradu
#StarMember

Mai poti incerca si sa stergi cardul din aplicatia My Orange si sa faci plata din nou. Gasesti optiunea la Altele > Setari > Cardurile mele. Asta o sa forteze aplicatia sa treaca din nou prin toti pasii de plata, inclusiv 3d Secure. Vezi daca te ajuta.

Client Orange

danisanda
Junior

Buna .Am incercat tot ce ati propus si nimic nu funcționează, este deja deprimant.Oricum serviciile online in România sunt jalnice. Daca mai aveti vreo idee o sa o probez.Va mulțumesc 

Pololică
#StarMember

Salut!

Incearca plata prin aplicatia bancara (daca ai Orange Money, cu atat mai bine).

PS: alte plati poti face cu cardul (online sau la magazine)? Poate este o problema de comunicare a bancii.

Buna

Nu am orange money,nu imi trebuie sunt in afara tarii, nu funcționează deloc nici un virament bancar.La banca sa sun a fost primul lucru care l-am făcut, de acolo am primit răspunsul :orange nu cere extragere de bani doar incearca sa ii ia,noua aplicatie a rezolvat tot.Ma întreb de ce sa lasi o aplicație care funcționează perfect si o ***imbunatatesti***sa nu mai fie functionala si dificila(versiunea veche cu un singur clic era tot rezolvat).

Salut, @danisanda

S-a rezolvat situația ta? Acum poți efectua plăți? Folosești cumva un card Revolut?

Buna,nu am reușit sa platesc încă, nu funcționează din aplicatie si tot ce sa propus mai sus .Am incercat de Samsung galaxy s21 plus, tableta si computer, la toate am primit acelasi raspuns.Folosesc ING Visa.Am problema de plata doar la Orange, in rest funcționează perfect. Am sa incerc sa fac direct virament bancar la Orange in cont poate atunci va functiona

Daca optezi pentru transfer bancar (plata facturi) nu cred ca fie probleme cu ajungerea banilor. Doar sa introduci datele cerute (plus ca banii ajung instant).

Salut,

Mulțumim pentru detalii. Verificăm și noi situația contului tău și revenim cu un răspuns cât mai repede posibil.

Este irelevant unde esti, conteaza daca poti folosi aplicatia bancara sau si acolo sunt probleme. Eu folosesc 3 aplicatii: ING (ca si banca principala, unde am cardul de salariu si un card de credit), BCR (unde am un cont curent si Creditul Prima Casa) si Orange Money (pe care il folosesc, in principal, in afara daca nu am bani pe contul curent de ING). La niciuna nu am intampinat probleme (am Huawei Nova 8i, ca punct de reper al telefonului si al sistemului de operare).