Nu pot efectua plata on-line cu cardul visa din afara tarii
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 04-08-2023 11:24 PM - editat ultima oară la 07-08-2023 09:09 AM de DanielaH
Buna ziua,de la ultimul update din iulie, nu mai pot efectua plata online cu cardul visa din afara tarii. Cand incerc sa efectuez plata ,nu imi mai cere dreptul de plata ,astfel imi spune plata respinsă. Am nevoie de ajutor ,deja a fost inchis contul pentru neplata.
Cu stima .

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 05-08-2023 12:44 AM
@danisanda: Bun venit în Comunitatea Orange. Încearcă să faci plata accesând contul tău MyOrange din varianta web (desktop), nu din aplicație.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
05-08-2023 06:30 AM - editat 05-08-2023 06:32 AM
Salutare!
Poți încerca de aici:
https://www.orange.ro/myaccount/invoice/payment/by-card/
Sper să reușești!
Succes!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 05-08-2023 03:28 PM
Buna
Am incercat, aceeași raspuns.
Va mulțumesc

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
05-08-2023 03:41 PM - editat 05-08-2023 03:42 PM
Poate reușești tot din aplicație, cu varianta ,, Plătește factura unui prieten" și introduci acolo numărul de telefon sau codul de abonat și numele și prenumele.
Eventual o dezinstalare/ reinstalare a aplicației.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
05-08-2023 09:33 AM - editat 05-08-2023 09:34 AM
Mai poti incerca si sa stergi cardul din aplicatia My Orange si sa faci plata din nou. Gasesti optiunea la Altele > Setari > Cardurile mele. Asta o sa forteze aplicatia sa treaca din nou prin toti pasii de plata, inclusiv 3d Secure. Vezi daca te ajuta.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 05-08-2023 05:59 PM
Buna .Am incercat tot ce ati propus si nimic nu funcționează, este deja deprimant.Oricum serviciile online in România sunt jalnice. Daca mai aveti vreo idee o sa o probez.Va mulțumesc
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-08-2023 10:23 AM
Salut!
Incearca plata prin aplicatia bancara (daca ai Orange Money, cu atat mai bine).
PS: alte plati poti face cu cardul (online sau la magazine)? Poate este o problema de comunicare a bancii.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-08-2023 10:35 AM
Buna
Nu am orange money,nu imi trebuie sunt in afara tarii, nu funcționează deloc nici un virament bancar.La banca sa sun a fost primul lucru care l-am făcut, de acolo am primit răspunsul :orange nu cere extragere de bani doar incearca sa ii ia,noua aplicatie a rezolvat tot.Ma întreb de ce sa lasi o aplicație care funcționează perfect si o ***imbunatatesti***sa nu mai fie functionala si dificila(versiunea veche cu un singur clic era tot rezolvat).
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-08-2023 11:35 AM
Salut, @danisanda !
S-a rezolvat situația ta? Acum poți efectua plăți? Folosești cumva un card Revolut?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-08-2023 12:17 PM
Buna,nu am reușit sa platesc încă, nu funcționează din aplicatie si tot ce sa propus mai sus .Am incercat de Samsung galaxy s21 plus, tableta si computer, la toate am primit acelasi raspuns.Folosesc ING Visa.Am problema de plata doar la Orange, in rest funcționează perfect. Am sa incerc sa fac direct virament bancar la Orange in cont poate atunci va functiona
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-08-2023 12:20 PM
Daca optezi pentru transfer bancar (plata facturi) nu cred ca fie probleme cu ajungerea banilor. Doar sa introduci datele cerute (plus ca banii ajung instant).
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-08-2023 03:39 PM
Salut,
Mulțumim pentru detalii. Verificăm și noi situația contului tău și revenim cu un răspuns cât mai repede posibil.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-08-2023 11:39 AM
Este irelevant unde esti, conteaza daca poti folosi aplicatia bancara sau si acolo sunt probleme. Eu folosesc 3 aplicatii: ING (ca si banca principala, unde am cardul de salariu si un card de credit), BCR (unde am un cont curent si Creditul Prima Casa) si Orange Money (pe care il folosesc, in principal, in afara daca nu am bani pe contul curent de ING). La niciuna nu am intampinat probleme (am Huawei Nova 8i, ca punct de reper al telefonului si al sistemului de operare).
