la 25-06-2025 10:38 PM
Nu mai pot efectua plata online nici de pe telefon cu aplicatia si nici din web PC. Nu s-au modificat datele cardului, nimic.
26-06-2025 06:38 AM - editat 26-06-2025 08:47 AM
Salut!
Încearcă să ștergi cardul salvat în aplicație (contul my Orange) și apoi reia procesul de reîncărcare. Poți încerca și cu un alt card daca ai posibilitatea.
Ai posibilitatea să plătești și prin MobilPay Wallet. Totuși, plățile efectuate prin aceste metoda nu oferă acces la eventualele beneficii disponibile în aplicația My Orange.
la 26-06-2025 12:06 AM
Salutare!
Eu am reusit in urma cu 3-4 zile. Este un card nou? Este un card salvat sau bagi datele cardului?
Primul pas ar fi oricum sa incerci ceva mai tarziu, poate maine dimineata. Daca plata in continuare nu functioneaza, incearca sa platesti cu un alt card, daca poti.
26-06-2025 06:21 AM - editat 26-06-2025 08:45 AM
Salutare!
Eu am reîncărcat un prepay chiar aseară din aplicația My Orange. Au fost și probabil că mai sunt afectate anumite categorii de utilizatori.
Probabil că sunt afectați doar unele categorii de utilizatori sau cine mai știe?
Încearcă să reinstalezi aplicația și dacă tot nu funcționează, fă-le sesizare tot din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)-Contact și feedback-Scrie-ne și apoi ceri transfer operator. Sper să funcționeze!
26-06-2025 06:38 AM - editat 26-06-2025 08:47 AM
Salut!
Încearcă să ștergi cardul salvat în aplicație (contul my Orange) și apoi reia procesul de reîncărcare. Poți încerca și cu un alt card daca ai posibilitatea.
Ai posibilitatea să plătești și prin MobilPay Wallet. Totuși, plățile efectuate prin aceste metoda nu oferă acces la eventualele beneficii disponibile în aplicația My Orange.
la 28-06-2025 11:32 PM
Salut, am sters si reintrodus datele cardului. S-a restabilit situatia dar nu am primit punctele pinata.......... 😒😒😒
28-06-2025 11:40 PM - editat 28-06-2025 11:40 PM
Referitor la nealocarea punctelor Pinata mai exista un topic deschis în comunitate în linkul de mai jos:
Este recomandat să faci o sesizare prin chatul din aplicație, atașând poze cu e-mailul de confirmare a plății și cu istoricul acțiunilor bonificate.
la 27-06-2025 11:32 AM
@Bazilică, ai reușit să faci plata?
la 28-06-2025 11:33 PM
Da, stergand cardul si reintroducandu-l. Dupa plata nu am mai primit punctele pinata......
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor