Nu mai imi apar facturile
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
28-02-2024 10:29 AM - editat 28-02-2024 10:29 AM
Din decembrie anul trecut scrie "A intervenit o eroare.Va rugam sa incercati mai tarziu" , si nu am mai vazut facturi, am crezut ca o sa se rezolve, dar acuma cred ca o sa ma trezesc cu cost suplimentar! Ca nu pot platii ce nu pot vedea!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 28-02-2024 10:45 AM
Salutare!
Poți trimite o sesizare din secțiunea Contact (Trimite-ne un mesaj):
https://www.orange.ro/contact/
Acolo, eventual trimiți și o captură de ecran (poză) cu eroarea/erorile întâmpinate.
Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 28-02-2024 12:06 PM
Anca, ești client Orange sau Orange Romania Communications?
Putem ruga și noi colegii să verificee situația ta. Dacă vrei, ne poți trimite în mesaj privat numărul de telefon/ codul de abonat și adresa de e-mail asociată contului.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
28-02-2024 01:57 PM - editat 28-02-2024 01:59 PM
Client OROC (fost Telekom Fix) cumva? Asa pare dupa interfata...
Ai incercat si din aplicatia My Orange (fara "Fix", in caz ca asta ai), si de pe site-ul web?
Ca idee, daca stii ca nu s-a consumat nimic in plus, poti lua ca referinta factura de pe luna trecuta, si poti incerca sa faci plata de aici. Eventual pui un pic in plus, cat sa acopere pentru eventualele diferente de curs valutar.
