[Rezolvat] Am platit abonamentul tv dar totusi am contul suspendat
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-02-2024 09:38 PM - editat ultima oară la 01-03-2024 08:12 AM de DanielaH
Buna ziua! Specific ca am platit abonamentul tv dar totusi am contul suspendat, ce pot face?

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-02-2024 09:55 PM
Salut. Revii cu o solicitare către Serviciul Clienți pentru remediere și reactivare. Durează puțin până apare la ei plata ca înregistrată, iar serviciile să fie activate. Ai metodele de contact aici: www.orange.ro/contact/
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-02-2024 10:00 PM
Salut,
Poti face doua chestii:
1. Pe moment, confirma plata. Ai aici mai multe detalii.
2. Pe viitor, incearca sa faci plata facturii inainte de scadenta. Cu cat mai aproape de emitere si mai departe de scadenta, cu atat mai bine. Daca data emiterii nu e ok pentru tine, se poate modifica cu o solicitare din pagina de Contact.
Mult succes!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 28-02-2024 05:53 AM
Salutare!
Pentru a nu mai fi probleme pe viitor, încearcă să plătești înainte de a trece cele 2 săptămâni ( dacă se poate chiar când apare factura), iar dacă este posibil, din My Orange, cu cardul. Dacă plătești din My Orange, plata se vede instant la Orange.
Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 28-02-2024 12:15 PM
salut! Mi s a actualizat plata, este confirmata, dar am in continuare serviciul suspendat!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 28-02-2024 12:21 PM
Ca să grăbești, scrie-le din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne (transfer operator).
Este posibil să ți se dea drumul intre timp, dar scrie-le pentru orice eventualitate și spune-le că plata este confirmată.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-02-2024 08:41 AM
Vali, s-a rezolvat situația? Au fost reconectate serviciile?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-02-2024 06:31 PM
Da! Totul este ok acum, multumesc frumos! O zi buna!
