la 16-11-2022 12:04 PM
la 16-11-2022 12:29 PM
Buna Ionela,
Te-ai uitat pe factura? Ce anume s-a facturat? Ai platit suma integrala? Daca ai platit tot, teoretic nu ar trebui sa mai ai nicio datorie. Cu toate astea, depinde cand ai platit, prin ce metoda, cat ai platit, cand se emite noua factura etc. In aplicatia My Orange inca iti apare ca ai avea o factura neachitata?
la 16-11-2022 12:42 PM
O rugaminte: verifica detalierea facturii (ca si continut) sa vezi ce anume este facturat. Daca este o restanta din urma (ai platit factura cu intarziere, ai rate neacoperite, etc), ai consum extra (reincarcari, SMS-uri catre numere cu plata, etc), s-ar putea ca aceste costuri sa fie diferenta.
16-11-2022 04:31 PM - editat 17-11-2022 05:57 AM
Bună @Ionela,
Sau poate ți-au venit notificări de majorare pe factura trecută, iar pe aceasta ai deja majorate prețurile cu 1 euro/serviciu, cum am primit aproape toți notificări! Dacă ai majorate serviciile cu câte 1 euro în plus, atunci de acolo este. Au fost nofiticați sau urmează să fie notificați că se majorează fiecare serviciul cu câte 1 euro lunar.
la 17-11-2022 12:08 AM
Au mărit artificial abonamentele fara a anunța . Trebuia anunțat cu 30 de zile in avans modificarea abonanamentului
la 17-11-2022 05:59 AM
Au anunțat prin notificare pe factură și în presă, dar din păcate, nu toți ne informăm și urmărim ceea ce trebuie!
la 17-11-2022 07:05 AM
În sms-ul în care te anunțau ca s-a emis factura îți spuneau ca e și o modificare contractuala introdus în factură. Dacă nu ai observat-o...
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor