la 13-08-2025 10:20 PM - editat ultima oară la 14-08-2025 12:47 AM de delfinas
Se mai poate recupera suma luată in plus?
13-08-2025 10:27 PM - editat 13-08-2025 10:29 PM
Salutare!
Dacă plățile au fost procesate cu succes și soldul contului este negativ, poți lăsa suma acolo, iar aceasta va fi folosită automat pentru achitarea următoarei facturi.
În cazul în care vrei să recuperezi suma, ai detaliile necesare aici.
13-08-2025 10:27 PM - editat 13-08-2025 10:29 PM
Salutare!
Dacă plățile au fost procesate cu succes și soldul contului este negativ, poți lăsa suma acolo, iar aceasta va fi folosită automat pentru achitarea următoarei facturi.
În cazul în care vrei să recuperezi suma, ai detaliile necesare aici.
la 13-08-2025 10:34 PM
Mulțumesc,pentru răspuns.Dar unde apare soldul în plus?
13-08-2025 10:37 PM - editat 13-08-2025 10:37 PM
Când plătești o sumă în plus soldul apare pe minus și îl poți găsi în aplicația/contul my Orange.
la 13-08-2025 10:40 PM
Am înțeles,mulțumesc foarte mult de ajutor,o seara faina.
14-08-2025 05:54 AM - editat 14-08-2025 05:54 AM
Salutare!
Evident că se poate recupera dar și lăsa suma în plus pentru luna următoare.
Mai ai aici un topic în acest sens.
Că fapt divers, eu las pentru plata în avans cam așa.
Baftă!
la 17-08-2025 10:18 AM
Bună! Recuperarea sumei plătită în plus durează 30 de zile, fix atât timp până la următoarea dată scadentă. În situația dată, lași banii în cont pentru plata următoarei facturi.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor