anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Mi-a venit de platit de două ori pe aceași luna

Alexandra_9
Începător
Mi-a venit de platit de două ori pe aceași luna
10 Răspunsuri 10

Jay
Campion certificat
Foarte ciudat.. ti-au venit 2 facturi sau cum? Poti pune niste poze sa vedem la ce te referi? Dar, atentie, fără date personale... sau, dă-ne mai multe detalii.. Cum ai ajuns la concluzia ca ti-a venit de plata pe aceeași lună de două ori?

Miha_Z
#StarMember
Daca este prima factura, e normal sa fie asa fiindca se plateste si o luna in avans.

teacher_
#StarMember
Salut Alexandra. Dă-ne te rog mai multe detalii despre ce ai de plată, pentru ca să te putem ajuta...!

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Poate ești la început și din acest motiv îți poate veni factură pe o parte din lună și apoi se reglează. Asta în mod normal. Dacă este vreo eroare, poți lua legătura cu Serviciul clienți prin intermediul aplicației My Orange (secțiunea Contact), prin Chat Djingo sau alte căi de comunicare. Succes!

Florin_D
Cunoscător certificat
Dar de ce nu mergi intr-un orange shop sau eventual sa suni la relatii clienti sa vezi care este problema daca este o problema? Totusi, intreb doar, nu cumva ai cerut schimbarea datei de facturare? Pentru ca daca ai cerut schimbarea datei, este normal sa vina factura veche plus noua factura la noua data!

Ascary
Campion certificat
Poate a fost o dublare a facturii din greseala a sistemului. Ea trebuie platita o singura data. Eu primesc facturile in My Orange si dupa ce le platesc,la cateva zile primesc si notificare prin SMS ca am de platit facturile pe care le platisem deja. Evident ca ignor aceasta notificare.

Neaplicabil
Buna, poti oferii mai multe detalii? Daca ti-ai facut un abonament nou sau exista posibilitatea de a modifica abonamentul sa fi primit 2 facturi din cauza proratarii. Sau ! sa nu ai o factura in urma !

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Trebuie să ne spui dacă ți-au venit facturile de două ori (aceleași) sau altele.

Ascary
Campion certificat
@Alexandra te asteptam sa ne spui cum ai procedat,ca sa stim in eventualitatea in care cineva se mai confrunta cu o problema asemanatoare.

DanielaH
Moderator
@Alexandra, te-ai lămurit de ce ai de plătit de 2 ori? Este vorba de 2 facturi diferite sau de o singură factură care conține 2 perioade de facturare?