anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Mesaj orange - jocuri pe telefon

Nico6
Explorator

Buna ziua!

Ma poate ajuta cineva va rog! Am primit mesajul atasat mai jos de la Orange si nu stiu unde sa fac sesizarea. Mentionez ca nu m am abonat la nici un joc si in aplicatia de banca nu imi apare nici o plata, presupun ca la ora la care a venit mesajul nu am achitat fizic in magazinele Orange. Multumesc!

MESAJ ORANGE.jpg

 

17 Răspunsuri 17

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Trimite SMS cu textul STOP la numărul 8351, exact cum scrie acolo pentru dezabonare.

Au fost destule cazuri din acestea prin Comunitate! Este vorba despre Orange Games!

Detalii aici:

https://www.orange.ro/help/cum-anulez-abonamentul-pentru-jocuri-din-orange-games-11828

De asemenea, ai un tutorial aici , care sper să te ajute.

Baftă!

Buna!

Pai de ce sa fac cum scrie acolo cata vreme nu am un mesaj similar ca m as fi abonat? E problema lor, ei trebuie sa mi gaseasca numarul facturii  cu care am achitat, nu sa trimit eu mesaje de dezabonare la ceva ce nu m am abonat. Multumesc, dar eu vreau o solutie pt a nu se repeta problema, nu sa execut comenzi!

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Eu zic să verifici dacă nu ai cumva aplicația Orange Games instalată . Au fost destui care au reclamat aceleași lucruri.

Ai ceva asemănător și aici .

Dacă mesajul este de pe același număr de unde primești facturile, e clar că este de la Orange și că ești abonată la acest serviciu.

Baftă!

Ok, multumesc! In cazul asta e ceva abuziv si poate exista si alte forumuri peste, unde voi putea sesiza. Orice se poate verifica, toata povestea se rezuma la a fi corect.

Eu cred ca, fara sa vrei, ai dat un accept la o reclama sau ai apasat un link si asa te-ai abonat. O sa vezi pe factura abonarea, asa cum deja ai gasit plata in detalii convorbiri.

Eu zic sa trimiti STOP la acel nr, pt ca, citind despre alte cazuri, abonarea se prelungeste saptamanal, adica vei plati 1.19 euro in fiecare saptamana.

Nu Orange iti ia banii, ci acea firma, care a "inchiriat" numarul scurt.

Buna! Am vizualizat factura si nu apare, nici nu ar avea cum ca nu m am abonat....iar asta cu accept reclama /click link e poveste- oricine stie ca atunci cand te abonezi la ceva ti se prezinta serviciul si costul, mai mult decat atat in ultima vreme folosesc mai mult internetul altui operator.

Referitor la acea suma in detalii convorbiri...iarasi o enigma - pt ca e oarecum in timp real desfasuratorul- continut multimedia de durata 00 cu acel cost, fara sa atingi telefonul...

Multumesc !

Cumva mai are cineva acces la telefonul tau?

Nu e o poveste, internetul are multe capcane, trebuie atentie la reclamele care-ti apar pe site-uri, la jocuri.

Pe factura nu avea cand sa apara, pare ca mesajul e de azi.

Pai cred ca asta este- fizic nu are acces , dar comportamentul lui de multa vreme este ca si cum ar fi gestionat de la distanta- fara acordul meu bineinteles.

alexeugeniu
Explorator

Salut,

Iti recomand sa mergi fizic intru-un magazin Orange si sa verificati impreuna autenticitatea acelui numar ca sa nu fie SCAM.

Daca nu e SCAM,posibil sa fie ceva eroare si sigur cei de la Orange o sa te ajute pentru a clarifica aceasta problema.

Sarbatori minuate alaturi de cei dragi!

Multumesc! Mesajul a venit de pe acelasi numar de pe care imi vin si facturile. Voi merge , si da... sigur nu o sa ma ajute, asa cum au facut o de fiecare data cand au fost probleme. Am o sesizare inregistrata de cateva luni la care nu mi au raspuns inca- probabil  s au modificat termenele in contract si mai au timp inca.

Eu zic ca daca mergi fizic si nu astepti un raspuns prin e-mail cei de la Orange te pot ajuta/lamuri pe loc.

Iti dai seama cam cate sesizari se fac pe zi si e normal ca timpul de asteptare sa fie mai mare dar eu de cate ori am avut ceva nelamuriri am mers fizic ca sa nu mai pierd timp plus ca iti pot dezactiva ei acea  optiune daca e activata.

Multumesc, oricum!

Nu stiu in ce oras locuiesti tu, dar la mine in Drobeta Turnu Severin angajatii Orange de fiecare data cand a fost ceva similar mi au trantit usa in nas spunindu mi sa iau legatura cu cei de la Bucuresti pentru ca ei nu pot sa mi raspunda, desi contractul prin ei l am incheiat.

Multumesc! Sarbatori fericite si tie!

MihaiC99
Explorator

Contactează serviciul clienți Orange pentru detalii suplimentare despre acest număr prin chat sau telefonic.

Îți vor oferi toate informațiile necesare.

https://www.orange.ro/contact/ 

Costul apare pe factura sau in cont my orange?