la 02-08-2021 05:30 PM
la 27-09-2021 10:26 PM
la 02-08-2021 05:54 PM
la 03-08-2021 12:39 AM
la 03-08-2021 12:02 PM
la 06-08-2021 11:05 AM
la 24-09-2021 12:35 AM
la 24-09-2021 12:48 AM
la 24-09-2021 12:55 AM
la 27-09-2021 10:26 PM
la 28-09-2021 12:17 AM
la 28-09-2021 11:09 AM
la 08-10-2023 11:44 PM
Am avut aceeasi problema.
Solutia pe care am gasit-o a fost urmatoarea:in aplicatia de mobil am tras cardul vechi spre dreapta, mi-a aparut semnul +, am putut sa fac o plata cu noul card introdus manual atunci, urmand pasii ceruti de aplicatie si apoi cardul respectiv a ramas salvat.
Sper sa foloseasca cuiva aceasta solutie, deoarece cea prezentata de catre altii, cu login de pe calculator, nu a functionat la mine.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor