anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Majorare abonament cu 1 euro la factura tipărită

Crysti
Junior

Bună ziua. Am primit un email cu mărire abonament tv cu 1 euro la factura tipărită iar eu primesc factura de 1 an de zile electronic (fară factură tiparită). Luna aceasta am primi factura electronic ca de obicei, majorata cu 1 euro! De ce dacă eu nu primesc factura tipărită? Unde mă pot adresa sau cum e de procedat? Multumesc

1 Soluţie acceptată‚

Salutare, @Crysti 

Pe una din facturile de acum o luna sau doua sigur scrie acea instiintare precum ca se va mari cu cate un euro pentru fiecare serviciu in parte pentru ca au crescut preturile pentru energia electrica si implicit au crescut si preturile serviciilor, deci nu este din cauza facturii ca este emisa fizic sau online. Personal si eu m-am trezit cu un pret mai mare la factura insa ma asteptam pentru ca citisem inainte ca se va mari. Si eu primesc tot electronic factura, insa o consult mereu din MyOrange ca sa fiu la curent in cazul in care mai apar modificari.

Vizualizare soluţie în postul original

15 Răspunsuri 15

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

S-au majorat și abonamentele cu câte 1 euro, nu doar se percepe o taxă pentru cei care au factură tipărită. Cei cărora nu le convine, pot să rezilieze, să se treacă la prepay, Yoxo, fără costuri sau să portezi. Dacă vrei, poți suna la 300 sau 0374300300 ( din orice rețea) sau să le scrii din secțiunea Contact sau chat Djingo. Mă gândesc că poate găsiți un numitor comun. Mulți au reușit să păstreze aceleași prețuri sau chiar au ieșit în avantaj. Depinde de la caz la caz!

Mai sunt topicuri pe aici:

https://comunitate.orange.ro/t5/abonament/factura-este-majorata-cu-2-euro-nu-o-voi-plati/m-p/100825/...

Baftă!

FLo1
#StarMember

@Crysti: În factura primită pe email cu 1-2 luni în urmă ai fi văzut informarea cum că, începând de luna următoare abonamentul va fi taxat cu 1€ în plus față de valoarea inițială. Aveai 30 de zile timp în care să denunți contractul dacă nu erai de acord cu modificarea. Lipsa oricărei reacții din partea ta în termenul stabilit de 30 de zile a condus la acceptarea noilor condiții. Oricum renunțarea (modificarea) se poate face oricând.  Succes.

Screenshot_20221218-144609.jpg

Screenshot_20221218-144621.jpg

Salutare, @Crysti 

Pe una din facturile de acum o luna sau doua sigur scrie acea instiintare precum ca se va mari cu cate un euro pentru fiecare serviciu in parte pentru ca au crescut preturile pentru energia electrica si implicit au crescut si preturile serviciilor, deci nu este din cauza facturii ca este emisa fizic sau online. Personal si eu m-am trezit cu un pret mai mare la factura insa ma asteptam pentru ca citisem inainte ca se va mari. Si eu primesc tot electronic factura, insa o consult mereu din MyOrange ca sa fiu la curent in cazul in care mai apar modificari.

Pentru unii "consultare factură" înseamnă compararea cu o valoare anterioară. În acest caz, atunci când o astfel de "consultare" va sesiza diferențe majore  ar putea fi cam târziu pentru rectificări la buget.

in email spune că majorarea e pt factura tiparită.dacă am factura electronica activată nu trb să-mi fac griji!nu e problemă ca sa majorat cu 1euro dar in email specifica altceva!ms

In email se precizeaza ca se mareste cu un euro serviciul pentru tv si se plateste un euro in cazul in care factura e tiparita. Dar primind factura electronic, nu vei plati acel un euro pentru factura ci doar acel euro  pentru ca s-a marit serviciul. Marirea cu un euro pentru servicii nu tine cont de modul in care se emite factura.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Ai grijă și la notificarea de pe ultima factură înainte de majorare, că scrie acolo ce și cum.

@Crysti: Ar fi interesat și începutul mesajului "1 euro pentru fiecare serviciu" 😉 În rest e clar și deloc o noutate taxarea facturii format fizic  alături de lozinca "te iubim pentru banii tăi".

Da da îmi cer scuze!ai dreptate am citit mai bine și cu atenție emailul si așa este!multumesc frumos pt răbdare si înțelegere!

Screenshot_20221218-201356.jpg

@Crysti: Ei, văzuși cum se facu deodată lumină-n paradis? 🌞🌞😁 Pe semne că ai citit doar finalul, crezând că e cu "happy-end". Alți se păcăleau procedând invers: citeau doar începutul.  MORALA: Fiecare cuvânt, literă, simbol este important în context: de la primul până la ultimul. 

Numai bine.

Nu am reușit să descarc factura și să o vizualizez... Asta nu i-a împiedicat să îmi aplice mărirea abuzivă de tarif! Voi merge mâine să văd ce atitudine adoptă, pentru că la încheierea contractului care a fost pe hârtie nu mi s-a prevazut așa ceva, ci, tarif fix, în euro! 

Eu am renegociat abonamentul la o valoare de aprox 27e tva imclus. Venea cam 135 Lei. Acu. O lună sau două. i  ceva. Acum o luna am primit 170lei si azi 174. Dar ce am vazut acolo e că  apar la plata pt servicii care nu le'am cerut. Si servicii care le-am cerut. Dar nu sunt instalate. Ex router wifi6. Net 200. 

In plus nu am cerut norton securiti. Dar apare la plata

 

 

Bună seara ! Termenul în care poți sa ști exprimi dezacordul,nu este de 60 zile ? (legal)