la 18-12-2022 01:55 PM - editat ultima oară la 19-12-2022 08:32 AM de DanielaH
Bună ziua. Am primit un email cu mărire abonament tv cu 1 euro la factura tipărită iar eu primesc factura de 1 an de zile electronic (fară factură tiparită). Luna aceasta am primi factura electronic ca de obicei, majorata cu 1 euro! De ce dacă eu nu primesc factura tipărită? Unde mă pot adresa sau cum e de procedat? Multumesc
la 18-12-2022 03:13 PM
Salutare, @Crysti
Pe una din facturile de acum o luna sau doua sigur scrie acea instiintare precum ca se va mari cu cate un euro pentru fiecare serviciu in parte pentru ca au crescut preturile pentru energia electrica si implicit au crescut si preturile serviciilor, deci nu este din cauza facturii ca este emisa fizic sau online. Personal si eu m-am trezit cu un pret mai mare la factura insa ma asteptam pentru ca citisem inainte ca se va mari. Si eu primesc tot electronic factura, insa o consult mereu din MyOrange ca sa fiu la curent in cazul in care mai apar modificari.
18-12-2022 02:06 PM - editat 18-12-2022 03:01 PM
Salutare!
S-au majorat și abonamentele cu câte 1 euro, nu doar se percepe o taxă pentru cei care au factură tipărită. Cei cărora nu le convine, pot să rezilieze, să se treacă la prepay, Yoxo, fără costuri sau să portezi. Dacă vrei, poți suna la 300 sau 0374300300 ( din orice rețea) sau să le scrii din secțiunea Contact sau chat Djingo. Mă gândesc că poate găsiți un numitor comun. Mulți au reușit să păstreze aceleași prețuri sau chiar au ieșit în avantaj. Depinde de la caz la caz!
Mai sunt topicuri pe aici:
https://comunitate.orange.ro/t5/abonament/factura-este-majorata-cu-2-euro-nu-o-voi-plati/m-p/100825/...
Baftă!
la 18-12-2022 02:28 PM
@Crysti: În factura primită pe email cu 1-2 luni în urmă ai fi văzut informarea cum că, începând de luna următoare abonamentul va fi taxat cu 1€ în plus față de valoarea inițială. Aveai 30 de zile timp în care să denunți contractul dacă nu erai de acord cu modificarea. Lipsa oricărei reacții din partea ta în termenul stabilit de 30 de zile a condus la acceptarea noilor condiții. Oricum renunțarea (modificarea) se poate face oricând. Succes.
la 18-12-2022 02:48 PM
la 18-12-2022 03:13 PM
Salutare, @Crysti
Pe una din facturile de acum o luna sau doua sigur scrie acea instiintare precum ca se va mari cu cate un euro pentru fiecare serviciu in parte pentru ca au crescut preturile pentru energia electrica si implicit au crescut si preturile serviciilor, deci nu este din cauza facturii ca este emisa fizic sau online. Personal si eu m-am trezit cu un pret mai mare la factura insa ma asteptam pentru ca citisem inainte ca se va mari. Si eu primesc tot electronic factura, insa o consult mereu din MyOrange ca sa fiu la curent in cazul in care mai apar modificari.
la 18-12-2022 03:44 PM
Pentru unii "consultare factură" înseamnă compararea cu o valoare anterioară. În acest caz, atunci când o astfel de "consultare" va sesiza diferențe majore ar putea fi cam târziu pentru rectificări la buget.
la 18-12-2022 03:54 PM
in email spune că majorarea e pt factura tiparită.dacă am factura electronica activată nu trb să-mi fac griji!nu e problemă ca sa majorat cu 1euro dar in email specifica altceva!ms
18-12-2022 03:59 PM - editat 18-12-2022 04:00 PM
In email se precizeaza ca se mareste cu un euro serviciul pentru tv si se plateste un euro in cazul in care factura e tiparita. Dar primind factura electronic, nu vei plati acel un euro pentru factura ci doar acel euro pentru ca s-a marit serviciul. Marirea cu un euro pentru servicii nu tine cont de modul in care se emite factura.
la 18-12-2022 04:03 PM
Ai grijă și la notificarea de pe ultima factură înainte de majorare, că scrie acolo ce și cum.
18-12-2022 08:09 PM - editat 18-12-2022 08:49 PM
@Crysti: Ar fi interesat și începutul mesajului "1 euro pentru fiecare serviciu" 😉 În rest e clar și deloc o noutate taxarea facturii format fizic alături de lozinca "te iubim pentru banii tăi".
la 18-12-2022 08:21 PM
18-12-2022 08:57 PM - editat 18-12-2022 08:58 PM
@Crysti: Ei, văzuși cum se facu deodată lumină-n paradis? 🌞🌞😁 Pe semne că ai citit doar finalul, crezând că e cu "happy-end". Alți se păcăleau procedând invers: citeau doar începutul. MORALA: Fiecare cuvânt, literă, simbol este important în context: de la primul până la ultimul.
Numai bine.
la 28-12-2022 11:22 PM
Nu am reușit să descarc factura și să o vizualizez... Asta nu i-a împiedicat să îmi aplice mărirea abuzivă de tarif! Voi merge mâine să văd ce atitudine adoptă, pentru că la încheierea contractului care a fost pe hârtie nu mi s-a prevazut așa ceva, ci, tarif fix, în euro!
la 28-08-2023 03:53 PM
Eu am renegociat abonamentul la o valoare de aprox 27e tva imclus. Venea cam 135 Lei. Acu. O lună sau două. i ceva. Acum o luna am primit 170lei si azi 174. Dar ce am vazut acolo e că apar la plata pt servicii care nu le'am cerut. Si servicii care le-am cerut. Dar nu sunt instalate. Ex router wifi6. Net 200.
In plus nu am cerut norton securiti. Dar apare la plata
la 19-12-2022 07:28 PM
Bună seara ! Termenul în care poți sa ști exprimi dezacordul,nu este de 60 zile ? (legal)
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor