la 31-08-2023 03:41 PM - editat ultima oară la 31-08-2023 04:13 PM de DanielaH
Salut, am o factura din 2021, am achiziționat un Playstation dar din păcate factura nu este în contabilitate și nu știu cum pot intra în legătură cu asistenta clienți Orange. Ce pași trebuie parcurși sa vorbesc cu cineva de la Orange, am nevoie de o copie a facturii. Unde trebuie sa trimit mail ? Unde trebuie sa sun ?
Multumesc
la 31-08-2023 03:58 PM
Salut!
Mergand pe premisa ca ai si servicii Orange pe firma, ar trebui sa ai un consultant dedicat (la mine in firma, atat pe Vodafone, cat si pe Telekom, avem consultanti dedicati si ii sunam direct pe ei daca avem nevoie de ceva).
Totusi, in MyOrange nu iti apare factura? Pe mail ai cautat sa vezi daca iti apare? In contul meu de MyOrange nu mai pot vedea istoricul facturilor (nu mai am abonament) si nu stiu cate facturi in spate se pot vedea.
31-08-2023 04:02 PM - editat 31-08-2023 04:03 PM
la 01-09-2023 12:54 PM
@Stefanom, ai rezolvat cu factura? Ai regăsit-o în contul My Orange?
01-09-2023 01:11 PM - editat 01-09-2023 01:12 PM
În caz că nu poți ajunge la ,,Comenzile mele" din Magazinul online, poate te ajută următoarele explicații.
Pentru a vedea facturile aferente produselor achiziționate din magazinul online se accesează din meniul vertical din partea stângă „Magazin online”, apoi din pagina care se deschide se apasă pe pictograma ca un camion și se deschide meniul de Istoric comenzi. Acolo regăsești facturile aferente achizițiilor pe care le-ai făcut în magazinul online Orange.
Sper să reușești!
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor