anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Intrebare factura

Gabriel8000
Începător
Bună ziua prieteni
Dacă pe data de 10 iunie trebuia sa plătesc 750 lei și nu am reușit sa ii plătesc mi s-a mai emis încă o factura scadenta pe 11 iulie de 500 lei. Dacă eu plătesc doar pe cei 750 lei ma vor reconecta la loc sau trebuie sa ii plătesc pe toți 1250 lei? ( as mai avea timp pana pe 11 sa plătesc și restul) cum as putea sa vorbesc cu un operator prin chat ca este chat bot ul? Dar e doar un robot și nu știu cum sa vorbesc cu un operator. Va mulțumesc!
1 Soluţie acceptată‚

BlackWolf
Maestru
Salut! Daca platesti doar factura de 750 lei te vor reconecta la loc. Daca vrei sa intri mai usor in legatura cu un operator Orange, suna la 300, iti va raspunde cineva

Vizualizare soluţie în postul original

2 Răspunsuri 2

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Salutare! La Chat Djingo trebuie să selectezi opțiunea să ți se facă legătura cu un operator. Mai poți, de asemenea, să scrii la adresa de email serviciul.clienti@orange.ro sau din secțiunea Contact a My Orange. Detalii ai aici: https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti-187 Succes!

BlackWolf
Maestru
Salut! Daca platesti doar factura de 750 lei te vor reconecta la loc. Daca vrei sa intri mai usor in legatura cu un operator Orange, suna la 300, iti va raspunde cineva