
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-04-2022 03:06 AM
Dacă am plătit factura de internet cablu tv și mobil online , dupa data scadenta , si dupa deconectarea serviciilor , cand se reconecteaza toate servicile ?
1 Soluţie acceptată‚
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-04-2022 08:30 AM
Salut!
Daca ai facut plata din My Orange, reconectarea se face imediat. Daca ai folosit alta metoda de plata, trebuie sa trimiti dovada la plati@orange.ro.
Gasesti informațiile in link-urile și capturile de mai jos..
https://www.orange.ro/help/cum-se-reconecteaz-abonamentul-meu-dup-efectuarea-plii-16
https://www.orange.ro/help/confirmare-plata-17
Când știi ca este posibil sa întârzii cu plata facturii, poți solicita din contul tau My Orange o amânare la plata, ai buton dedicat pentru asta.. penalitățile se vor aplica, dar nu se vor mai deconecta serviciile..
3 Răspunsuri 3

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-04-2022 08:27 AM
Salutare!
Probabil că te vor pune să plătești și penalități sau taxe de reconectare.
Acum depinde cât de mult ai întârziat.
Ai detalii pe aici:
https://www.orange.ro/help/ce-penalitati-se-aplica-pentru-intarzierea-la-plata-14
Poți suna la 300 sau 0374300300, dacă nu ai și abonament sau prepay Orange, și să le spui că ai plătit, pentru a urgenta redeschiderea serviciilor și vezi ce și cum. Îți vor spune ei pașii de urmat.
Succes!
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-04-2022 08:30 AM
Salut!
Daca ai facut plata din My Orange, reconectarea se face imediat. Daca ai folosit alta metoda de plata, trebuie sa trimiti dovada la plati@orange.ro.
Gasesti informațiile in link-urile și capturile de mai jos..
https://www.orange.ro/help/cum-se-reconecteaz-abonamentul-meu-dup-efectuarea-plii-16
https://www.orange.ro/help/confirmare-plata-17
Când știi ca este posibil sa întârzii cu plata facturii, poți solicita din contul tau My Orange o amânare la plata, ai buton dedicat pentru asta.. penalitățile se vor aplica, dar nu se vor mai deconecta serviciile..

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-04-2022 11:51 AM
Incearca sa modifici data facturarii si implicit a scadentei acesteia la cateva zile max 1 saptamana dupa data cand iti primesti veniturile, asa reduci destul de mult probabilitatea de aparitie a acestei situatii in viitor.
