[Rezolvat] Facturi restante platite, cont suspendat
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-04-2025 10:06 AM - editat ultima oară la 08-04-2025 09:58 AM de DanielaH
Salut! Din pacate am uitat sa platesc facturile, abia astazi am rezolvat plata, servicii tv suspendat. Am incercat sa confirm plata facturilor restante,dar nu reusesc, directionarea din aplicatie catre pagina web nu imi mai accepta accesul. Am incercat sa contactez prin chat bot, nici o reusita. Ce pot sa fac?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-04-2025 10:23 AM
Salut, Aila!
Uite aici un topic care te poate ajuta să trimiți dovada de plată prin intermediul aplicației My Orange. Să ne spui, te rog, dacă ai reușit.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-04-2025 10:27 AM
Salut! De mai mult de 1h incerc sa discut cu un operator... incerc sa fac confirmarea prin web...suma introdusa e gresita, desi am completat corect.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
03-04-2025 10:30 AM - editat 03-04-2025 10:30 AM
Buna,
Încearcă sa te conectezi la contul tau my Orange din browser și sa confirmi plata astfel.
Ai detalii in link-ul (poza in josul paginii) de mai jos:
https://www.orange.ro/help/cum-confirm-efectuarea-unei-plati
Răspunsul pe chat nu îl primești instant și depinde de numărul de solicitări pe care îl au în acel moment.
Ceri transfer către un operator (tastezi transfer și dai send X2) și odată transferata către un operator uman, explicale situația și poți atașa și screenshot-uri cu dovada efectuării plății.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-04-2025 10:42 AM
Buna! Am incercat si inca incerc toate modalitatile posibile pt a confirma plata... va arat ceea ce vad si eu.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-04-2025 11:17 AM
suma platita 135.97 si orice suma as scrie nu este corecta, fie 135 sau alta suma. Incredibil!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-04-2025 06:42 PM
Reia procesul de plată și rotunjește in sus, la 136. Am pățit și eu, a trebuit să dau refresh
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-04-2025 08:48 PM
Am tot incercat sa scriu toate sumele posibile din lumea asta, de parca jucam la loto... pana la urma am sunat, bineinteles (din strainatate) contra cost, si s-a rezolvat in cateva ore. Multumesc pt ajutor!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-04-2025 03:58 PM
Bună! Totuși scrie suma 135,97 lei, la noi fiind sistem românesc, se pune virgulă pentru delimitarea fracției după întreg.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-04-2025 08:51 PM
Am tot scris si incercat toate sumele posibile din lumea asta. Pagina web merge greu, aplicatia a luat-o razna ... i-am sunat din strainatate, contra cost..si in cateva ore s-a remediat si ma pot uita si eu la tv . Multumesc pt ajutor!
