la 17-11-2022 10:09 AM
Buna orange, am 3 abonamente a câte 8€ fiecare adică undeva la 140 lei pe luna și factura curenta este de 165 lei.
NU am consum suplimentar!
De ce nu se respecta contractul?
la 17-11-2022 11:33 AM
Factura emisa in octombrie ai citit-o?
SMS-ul de informare asupra emiterii facturii din octombrie l-ai citit?
De doua luni se trimit, in factura, notificari de majorare a abonamentelor cu 1E (la tine sunt 5E diferenta, daca nu ai tasatat ceva gresit).
Am primit si eu notificare acum doua saptamani, la emiterea facturii de noiembrie, si, atat in SMS-ul cu informarea emiterii facturii (care imi spunea ca am modificari contractuale in factura emisa), cat si in factura (unde aveam detaliata informarea), mi se spunea ca mi se maresc abonamentele cu 1E fiecare (si aveam 3).
Daca nu le-ai citit, tocmai esti unul din clientii care acopera la plata refuzul de majorare sau plecarea altor clienti (printre care si eu). Si Orange iti va multumi pentru asta.
PS: nu o lua ca pe o cearta (ultima fraza pe care am scris-o), dar netatentia, din pacate, nu este buna. Cineva posta (parca tot aici pe comunitate): daca Orange mareste la 1.000 de clienti cu 1E (presupunand ca au doar un abonament de fiecare) si doar 100 sunt atenti (si refuza marirea sau porteaza), Orange va incasa o majorare de 900E. Restul ori sunt de acord, ori neatenti. Avantaj Orange, ca asa e in tenis... (asa ca Orange este la origini firma britanica (Wimbledon) si are mutatie in Franta (Roland Garros)).
la 17-11-2022 08:40 PM
Nu iau ca nimic!
Nu primesc decât “factura s-a emis” și “mulțumim pentru plata facturii” prin sms, nimic legat de modificări contractuale.
Cât despre factura eu plătesc direct din aplicație, crezi ca stau sa deschid fiecare factura in parte luna de luna sa văd detalii?
Nu ma interesează câți bani face orange pentru fiecare client plecat ci serviciile pentru care eu le plătesc și nu prea mai sunt de calitate, unul din ele fiind Internetul mobil care ma rog de el sa funcționeze.
la 17-11-2022 08:48 PM
Sa știi ca eu arunc un ochi pe factura, în special de când am văzut ca alți utilizatori au remarcat faptul că au promit notificare de creștere preț.
17-11-2022 09:07 PM - editat 17-11-2022 09:10 PM
Salut!
Situațiile de genul asta sunt neplacute si creeaza niște stări de nervi.. eu am 4 abonamente și ma gândesc la portare.. insa, in afara de cele câteva rânduri pe spatele facturii, pe care nu le citește nici 😈, informația despre mărirea abonamentelor apare și în sms-ul cu "s-a emis factura".. doar ca trebuie citit tot..
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor