anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

factura foarte mare

user_18764899
Începător

Buna ziua,

am o situatie cu o factura foarte mare si incerc sa contactez pe cineva sa discut si nu am reusit. Am facut si sesizare si degeaba. exista o modalitate anume de a clarifica o speta.

In concret, mai am pana in 14.08 contractul de abonament si aveam o optiune cu 50%reducere. Am fost si plecat in afara si am avut surpriza ca nici internet nu mai am in pachet si pe langa factura fara discount am platit si internetul ca neavand niciun minut gratuit in spatiul SEE.

 

1 Soluţie acceptată‚

Solina7
Explorator

Salutare,

Noi aici suntem clienți ca și tine.

Contactează Orange prin chat sau la numărul 300 .

https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti-187 

Mai multe informații regăsești în factura sau accesând contul my Orange .

Noi nu avem acces la datele tale de aceea este cel mai bine sa contactezi serviciul clienți Orange.

Prin chat:

https://www.orange.ro/servicii/chatbot/

Ca sa fii transferat către un operator scrii transfer operator și dai send (repeți de 2-3 ori).

Odata transferat detaliezi problema și aștepți un răspuns.

Conversația nu este in timp real durează 10-30 minute până primești un răspuns.

Prin telefon la 300:

Odată ce treci de Djia și ajungi in meniul interactiv apeși pe rand tastele 5-2-0 și vei fi transferat către un operator.

 

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

Solina7
Explorator

Salutare,

Noi aici suntem clienți ca și tine.

Contactează Orange prin chat sau la numărul 300 .

https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti-187 

Mai multe informații regăsești în factura sau accesând contul my Orange .

Noi nu avem acces la datele tale de aceea este cel mai bine sa contactezi serviciul clienți Orange.

Prin chat:

https://www.orange.ro/servicii/chatbot/

Ca sa fii transferat către un operator scrii transfer operator și dai send (repeți de 2-3 ori).

Odata transferat detaliezi problema și aștepți un răspuns.

Conversația nu este in timp real durează 10-30 minute până primești un răspuns.

Prin telefon la 300:

Odată ce treci de Djia și ajungi in meniul interactiv apeși pe rand tastele 5-2-0 și vei fi transferat către un operator.

 

FLo1
#StarMember

@user_18764899: În lipsa unor date concrete despre utilizarea resurselor în ultimile 123 de zile (%național / %roaming) și având în vedere că ai fost tarifat, pot doar considera faptul că fie ai avut un consum majoritar în roaming al resurselor, fie valoarea abonamentului a fost cu reducere, fapt ce a condus la un volum de resurse redus cantitativ în roaming. Iar de aici la cost suplimentar nu este decât un pas. Totuși ai fost anunțat prin SMS în acest sens, deci decizia a fost de utilizare a fost luată în cunoștință de cauză. 

Te așteptăm cu mai multe detalii pentru alte clarificări.

RafaHelper
#StarMember

Salut @user_18764899

Daca ai făcut deja o sesizare așteaptă sa primești răspuns, o sa vina mai greu dar va veni. 

DanielaH
Moderator

@user_18764899, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat/ clarificat situația cu factura?