la 14-02-2025 11:21 AM - editat ultima oară la 14-02-2025 11:35 AM de DanielaH
Bună ziua. În data de 05.02.2025 am solicitat portare către Orange din rețeaua Vodafone, data cu care a fost emis și contractul. Contractul a fost semnat în data de 10.02.2025, atunci a ajuns curierul cu contractul. Portarea trebuia sa se efectueze in data de 11.02.2025 având întârziere 3 zile. Portarea s-a efectuat astăzi în data 14.02.2025. Pe data de 13.02.2025, inainte de a se efectua portarea, am primit mesaj de la Orange pe cartela primita de la ei ca s-a emis deja o factura în valoare de 32 lei. Este normal ca după 4 zile de la semnarea contractului sa îmi vina deja factura?
Cu ei nu reușesc sa ma înțeleg la telefon, parese ca pentru ei este ceva normal. Ce ma sfătuiți sa fac? Am termen 14 zile sa renunț la portare. Va multumesc
la 14-02-2025 11:26 AM
Salutare!
Verifica in contract data emiterii facturii. Foarte probabil ca data sa fie 14 ale fiecarei luni. Este normal ca acel contract sa fie respectat (si, parca e mai bine sa ai doar o luna de plata la prima factura decat doua: adica de la data semnarii contractului pana la data emiterii facturii plus urmatoarea luna).
la 14-02-2025 11:31 AM
Salut Shtefanutz
As tinde sa cred ca e normal sa iti vina factura. Data de facturare e aceeasi. Deci, daca atunci trebuie sa se emita factura, atunci se va emite factura. Acuma, in functie de ce abonament ai, suma poate sa difere.
In ceea ce priveste portarea, inteleg ca s-a efectuat deja, deci nu cred ca mai poti renunta la ea. In schimb poti renunta la abonament.
Ce as face eu, si ceea ce inteleg ca ai facut si tu, ar fi sa iau legatura cu un consultant, care, pe contractul tau, sa poata sa ofere o explicatie concreta. Altfel, noi, cei de aici din Comunitate, suntem clienti ca si tine. Deci, daca e o chestie specifica pe contractul tau, nu avem cum sa te ajutam, pentru ca nu avem acces la contul tau de client sa vedem ce s-a intamplat acolo.
Cu toate astea, de ce zici ca nu ai reusit sa te intelegi cu cei de la suport? Ei ce ti-au spus?
la 14-02-2025 11:36 AM
Cei de la suport au spus ca este normal sa fie asa. Ceea ce pe mine ma uimește, ca după 7 zile în care eu am cerut portarea, și nu am beneficiat absolut deloc pana astăzi de serviciile lor , sa îmi vina factura inainte de a se face portare.
la 14-02-2025 11:38 AM
Nu ai avut număr provizoriu?
la 14-02-2025 11:41 AM
Ba da...dar numărul provizoriu abia aseară l-am conectat la telefon când am observat ca nu vine nici un mesaj de portare. Și cum a luat semnal, surpriza, am și primit mesaj cu factura
la 14-02-2025 11:42 AM
Dupa cum zicea si Mihai, daca ai avut numar provizoriu, e foarte probabil ca serviciile sa fi fost deja active pe el, ceea ce inseamna ca a avut si ce sa taxeze. Ulterior, s-a schimbat doar numarul de telefon.
la 14-02-2025 11:43 AM
Daca ai primit Nr provizoriu atunci ai beneficiat de servicii (teoretic chiar daca n-ai folosit sim-ul ).
14-02-2025 11:33 AM - editat 14-02-2025 11:42 AM
Salut,
Pare că este normal și ai fost facturat pentru cele 4 zile plus o lună in avans.
Abonamentele se plătesc in avans.
Prima factură emisă după activarea unui abonament conține:
14-02-2025 12:07 PM - editat 14-02-2025 12:08 PM
Salut! Prima factură conține 1 lună de abonament în avans și prorata de la data activării simului provizoriu, adică din momentul în care ai primit contractul și l-ai semnat. Faptul că ai avut sim provizoriu, nu te scutește de plată abonamentului intre data activării și data portării numărului efectiv. Fii în pace, factura s-a emis corect. Dacă dorești să rezilieze abonamentul, îl poți face în termen de 14 zile și soliciți trecerea numărului pe prepay, pentru a nu-l pierde și a se întoarce la rețeaua donor. Toate cele bune! Week-end fain!
la 14-02-2025 12:12 PM
Mulțumesc frumos pentru raspuns
la 14-02-2025 12:35 PM
Și eu îți mulțumesc! Toate cele bune!
14-02-2025 02:51 PM - editat 14-02-2025 02:54 PM
Salutare!
Nu știu ce să zic, nu prea ar fi în regulă. Depinde când s-a stabilit data de facturare . Cred că s-au cam grăbit și au emis facturile în avans.Mai ai aici un topic asemănător cu emiterea relativ rapidă a unei facturi la servicii Orange, dar nu prea e în regulă.
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor