Factura - am confirmat plata din aplicația my orange
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-07-2024 01:58 AM - editat ultima oară la 15-07-2024 10:07 AM de GeorgianaD
Bună! Am plătit factura din contul BT,iar în aplicație îmi apare cum ca nu am plătit-o. Am confirmat plata din aplicația my orange dar tot la fel. Se resetează automat?

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-07-2024 03:13 AM
Salutare!
Dacă nu ai plătit direct din My Orange, mai durează până se actualizează statusul. Adică vei vedea după amiază plata.
Dacă vezi că nici zilele următoare nu apare că este plătită, îi contactezi.
Cel mai simplu era să plătești cu cardul direct din My Orange, apăsând butonul ,,plătește factura" , după care introduci datele cardului ( dacă nu este salvat în aplicație). Așa îți apare instant plata !
Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-07-2024 06:05 AM
Salut!
Dacă ai plătit prin transfer vineri mai târziu sau în weekend, în zilele nelucrătoare durează pana ajung banii la destinatar.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
15-07-2024 06:13 AM - editat 15-07-2024 07:06 AM
Buna @Elenna02 ! Bine ai venit în Comunitatea Orange!
Moduri de confirmare plata:
https://www.orange.ro/help/cum-confirm-efectuarea-unei-plati-17
Pe viitor încearcă să folosești contul my Orange pentru a plati factura deoarece se realizează mult mai rapid.
Daca dorești să plătești prin alta modalitate nu lasă plata facturii pe finalul perioadei scadente pentru a putea preîntâmpina posibile probleme.
Plata nici nu avea cum să fie procesata atât de repede deoarece era și weekend probabil astăzi sau mâine se va rezolva.
O zi frumoasa!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-07-2024 07:04 AM
@Elenna02: Bun venit în Comunitate. Plata facturii prin diferite metode de plată (altele decât cele direct din contul tău MyOrange) vor face ca factura să se actualizeze pe cont abia după încasarea plății, nu în momentul efectuării acesteia. Încasarea plății în schimb depinde de programul de procesare al plăților băncii respective, adică doar în zile lucrătoare, nu în zilele de weekend. Aceasta face ca orice confirmare a plății pe cont să fie întârziată, dar important să fie efectuată în termen. Pentru lunile următoare încearcă să efectuezi plata direct din contul tău MyOrange: rapid, sigur și fără probleme, fie aplicație, fie varianta de desktop.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-07-2024 08:36 AM
Buna @Elenna02,
O sa mai dureze pana se actualizează in aplicație, plata se confirma in 1-2 zile lucrătoare. Daca vrei ca plata sa fie confirmata imediat data viitoare poți face plata din aplicația My Orange.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 17-07-2024 12:46 AM
