la 10-12-2022 03:23 PM - editat ultima oară la 12-12-2022 09:11 AM de DanielaH
Buna, am si eu o dilema, a venit ultima factura emisa si nu o inteleg, nu reusesc sa gasesc un consultant orange, ii weekend si am uitat sa merg in oras, am achitat ultima factura de 2x,ca sa returnez bani era prea mult de lucru, am intrebat si mi sa spus ca va trage la urmatoarea factura, inca depaseste 1milion factura si nu stiu cum sa aflu daca mi s-au incasat acei 106.54 cat am achitat ultima ca am adaugat 1 abonament pt sot si acolo erau costuri in plus, vreau doar sa stiu daca mi s-a tras ca nu vreau sa achit iara asa ca ma fura porcii, help 😔
10-12-2022 03:57 PM - editat 10-12-2022 10:14 PM
Salut,
Ai achitat cu cardul, nu? Daca da, in aplicatia bancii (daca o ai instalata) ar trebui sa poti vedea daca banii s-au retras din cont sau nu. De asemenea, in My Orange, la facturi, ar trebui sa poti vedea daca ai ceva in plus (presupunand ca plata s-a finalizat). Daca esti “pe plus”, factura ar trebui sa apara cu minus.
Deci, verifica factura si aplicatia bancii.
In weekend e intr-adevar mai greu sa iei legatura cu cineva de la relatii clienti. Pe de alta parte, in functie de felul in care ai platit, e posibil ca plata sa se inregistreze luni.
Dar da, daca e ceva in plus se scade la urmatoarea factura.
10-12-2022 03:57 PM - editat 10-12-2022 10:14 PM
Salut,
Ai achitat cu cardul, nu? Daca da, in aplicatia bancii (daca o ai instalata) ar trebui sa poti vedea daca banii s-au retras din cont sau nu. De asemenea, in My Orange, la facturi, ar trebui sa poti vedea daca ai ceva in plus (presupunand ca plata s-a finalizat). Daca esti “pe plus”, factura ar trebui sa apara cu minus.
Deci, verifica factura si aplicatia bancii.
In weekend e intr-adevar mai greu sa iei legatura cu cineva de la relatii clienti. Pe de alta parte, in functie de felul in care ai platit, e posibil ca plata sa se inregistreze luni.
Dar da, daca e ceva in plus se scade la urmatoarea factura.
la 10-12-2022 07:18 PM
Buna!
Legat de contactarea unui consultant, ai la dispozitie Serviciul Clienti Premium pentru abonatii Orange, apelabil la numarul 401. Ai acces la un consultant 24/7. Primele 40 de secunde sunt gratuite, iar apoi fiecare minut e taxat cu 0.15 euro pe apel.
Daca plata a fost inregistrata in contul tau Orange, si ai platit factura de doua ori, poti vedea acest lucru din MyOrange, unde in sectiunea facturi ar trebui sa-ti arate o suma cu minus. Ceea ce ai platit in plus luna aceasta, se va scadea din factura de luna viitoare, deci banii nu sunt pierduti.
la 10-12-2022 07:46 PM
Salutare!
Cred că până îi recuperezi, s-ar putea să vină factura următoare. Părerea mea este că , dacă nu vrei să te complici, să îi lași pentru luna următoare.
Baftă!
la 10-12-2022 08:48 PM
@AdrianaEu: Dacă vrei să afli cât ai plătit aduni chitanțele. Dacă plata a fost online, ai confirmările de plată atât pe email cât și în aplicația băncii (dacă utilizezi/ai activat servicii de internet banking). Dacă vrei să cunoști situația facturilor plătite/restante, ai totul în contul tău MyOrange, la tabul "facturi". Simplu.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor