la 30-09-2025 05:08 PM
Dacă nu am plătit factura și mi-au fost suspendate abonamentele,după ce plătesc le vor redeschide ?
la 30-09-2025 06:38 PM
Salutare!
Evident că da, dar trebuie să știi că pe următoarea factura vei primi și o penalitate de 3 euro. După plata facturii, va mai dura ceva timp până vor da drumul , dacă nu plătești din My Orange sau dintr-un magazin Orange.
Dacă vrei să grăbești repornirea serviciilor, trebuie să le trimiți dovada plății din aplicația My Orange-Altele - Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator sau din Chat Djingo .
Baftă!
la 30-09-2025 05:27 PM
Salutare!
Găsești informații despre suspendarea/ reconectarea serviciilor in linkul de mai jos:
https://www.orange.ro/help/factura-plati-si-consum/suspendarereconectare
Atât timp cât serviciile nu au fost suspendate definitiv, cu siguranță da.
la 30-09-2025 06:38 PM
Salutare!
Evident că da, dar trebuie să știi că pe următoarea factura vei primi și o penalitate de 3 euro. După plata facturii, va mai dura ceva timp până vor da drumul , dacă nu plătești din My Orange sau dintr-un magazin Orange.
Dacă vrei să grăbești repornirea serviciilor, trebuie să le trimiți dovada plății din aplicația My Orange-Altele - Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator sau din Chat Djingo .
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor