anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

FACTURĂ MĂRITĂ

  1. De ce mi s-a mărit factura lunara cu peste doi euro, în condițiile în care la încheierea abonamentului mi s-a precizat în mod expres că aceasta nu îmi va crește, ca valoare exprimată în euro, mă refer??? 
  2. Și, doresc să fiu contactat pentru a mă porta într-o altă rețea! Vă mulțumesc!
47 Răspunsuri 47

arsradu
#StarMember

Salut Marian,

La punctul 1, marirea respectiva e una generala, si nu e doar la Orange. S-au marit abonamentele cu cate 1 euro/serviciu. Notificarea a fost trimisa pe factura (undeva pe a doua pagina).

La punctul 2, din pacate, nu avem cum sa te ajutam. Noi, cei de aici din Comunitate suntem, in mare parte, clienti ca si tine. Deci, ceea ce pot sa-ti recomand este un apel la 300 sau 0374 300 300 (din orice retea), si vezi ce se poate face.

Exista posibilitatea ca in urma unei discutii, sa se revina la pretul initial. Daca nu, poti binenteles sa faci demersurile necesare pentru portare. Exista de asemenea posibilitatea (nu garantia), ca in urma cererii de portare, sa fii contactat de un operator pentru o contra-oferta. Dar…pasi mici. Incepi cu un apel (eventual maine dimineata, acum e deja tarziu) si vezi ce se poate face.

Mult succes! Si sper sa se rezolve in favoarea ta. 🙂

Te asteptam cu vesti bune! 

Client Orange

FLo1
#StarMember

@Marian19671967: Bun venit în Comunitate. Poți să ne oferi detalii suplimentare pentru a te putea ajuta? De câte luni ai constatat că plătești mai mult? Când ai actualizat/ renegociat abonamentul? Ce tipuri de servicii ai pe abonament de la Orange? 2 abonamente? De care? Voce, internet, TV? 

2. Pentru portare nu trebui să discuți decât cu noul operator la care te portezi. Operatorul de la care pleci, dacă nu ai obligații contractuale (penalități, bonificații de recuperat) te va contacta dacă prezinți interes pentru a rămâne în rețea.

Din noiembrie a fost modificată atât valoarea abonamentelor cu 1€ în plus, cât și cursul valutar (curs ING în loc de BNR). De aici diferența din factură. Te așteptăm cu detalii.

Bună! Este a doua lună în care mi se întâmplă! Nu am negociat sau renegociat condițiile contractuale niciodată, de peste un an de când am încheiat contractul! Aveam abonamentul FUN8 și un router wireless cu 10 lei pe lună! 2 euro au fost adăugați, câte unul pentru fiecare opțiune.... Nu am primit factura decât în format electronic și nu am putut să o vizualizez, pe motiv de telefon! Mulțumesc mult!

 

@Marian19671967: Fiind ”a doua lună”, este cam târziu pentru renunțare unilaterală din partea ta (termen de 30 de zile), noile condiții considerându-se acceptate tacit. Totuși dacă ai semnat contractul pe 24 de luni și au trecut doar puțin peste 12 luni poți încerca o clarificare a situației, deși este cam tardivă în acest stadiu.

Accesul contului îl puteai face de pe PC/desktop, nu doar de pe mobil. Tocmai pentru că nu este o certitudine în care lună apar.... surprize... surprize.

Mulțumesc pentru răspuns și încurajări! Azi mă deplasez la Orange să văd ce mai pot face! Nu am considerat că majorarea e permanenta și mă bazam pe buna credință a furnizorului, pentru că la semnarea contractului le-am precizat că nu doresc modificarea sa, pe întreaga perioada contractuală! Oricum, Orange a devenit 0 pentru mine! Păcat, pentru că aveam 20 ani în rețea.... Venisem de la Vodafone, pentru că nu aveam acoperire în zona în care m-am mutat! Acum, sunt profund dezamăgit!

 

Vă țin la curent cu noutățile... 

@Marian19671967: După 19 ani de abonament neîntrerupt, eu am trecut pe prepay (de 2 ani deja, în urma unei experiențe similare) cu același gust.... de pelin. Oricâtă miere ai (s-ar) pune ulterior, acel sirop nu mai este.... afrodisiac. Însă amăgirea continuă. Succes în alegerile viitoare, oricare ar fi acestea.

Bună dimineața! V-am promis că revin cu detalii despre speță! Deci, după mai multe încercări la 300,într-un final, am fost preluat de o domnișoară... În urma discuției caceasta am renunțat la una dintre opțiuni, cea pe care nu prea o utilizam, respectiv un router Wi-Fi. Pe cale de consecință, mi-a scăzut costul... Trebuie să duc echipamentul respectiv la Orange, în 90 zile! Mi s-a făcut propunerea de a mai prelungi cu 24 luni abonamentul telefonic, caz în care mi s-ar fi scăzut și acel euro adăugat! Am refuzat, considerând că scăderea de cost este mulțumitoare... Deci, asta a fost!! 

@Marian19671967, mulțumim pentru feedback! Ne bucurăm că ai ales o variantă care te mulțumește.

Te mai așteptăm în Comunitate, inclusiv la concursul care este acum în desfășurare.

Un an nou fericit!

  • Sărut mâna! V-am prezentat speța pentru că, deși a fost o soluție de compromis, ca să spun așa, se pare că se pot găsi rezolvări destul de bune! Ideea de bază a fost că nu am dorit să îmi cresc costurile pe durata a 24 luni.... Dar, trăgând linie, majorarea/modificarea unilaterală a unui contract nu este în regulă!!! Nu pot fi de acord cu asa ceva! Nu recomand Orange să procedeze la acest mod! Pe termen scurt ar părea un câștig, dar, pe termen lung se pot înregistra pierderi! O zi bună! 

@Marian19671967: E bine că ai găsit o variantă de compromis care să te mulțumească și să începi un 2023 cu aceste date .... puse la punct. 😉 Te mai așteptăm și cu alte contribuții în Comunitatea Orange. Numai bine și un An Nou cu sănătate și bucurii! 

Andrei75
Junior

Dacă Orange a preluat toți abonații Telekom de ce nu au preluat și plățile abonamentelor Telekom? Nimeni nu este obligat să plătească expres la Orange dacă abonamentele sânt făcute de la ănceput la Telekom abonații Telekom plătesc ca până acuma la Telekom prin metode ca până acuma ex transfer bancar poștă electronică sau prin aparatele electrocasnice plasate prin magazine.nu este vina abonatului Telekom că Orange nu recunoaște plățile abonamentelor Telekom (cum au preluat Orange toți abonații Telekom așa trebuia să preia și plățile făcute pe rețeaua telekom).

Salut Andrei,

Poate era bine sa fi deschis un nou topic pentru problema asta, intrucat nu pare sa aiba foarte multa legatura cu subiectul discutat aici.

De asemenea, nu mi-e foarte clar cum plateai pana acum, prin ce metode. Nu sunt client Telekom, deci nu am experienta pe partea asta. Dar ce anume nu e ok cu platile din aplicatia My Orange de exemplu, sau de pe site? Ce metoda de plata preferata aveai la Telekom si nu ai la Orange? Intreb, ca poate exista solutii. Sau poate se vor implementa solutii pe viitor. Dar momentan nu mi-e foarte clar cum incerci sa platesti si de ce nu merge. Evident ca, din moment ce Telekom Fix nu mai exista, nu poti plati catre ei, pentru ca nu mai sunt ei cei care iti furnizeaza serviciile. Dar da-ne te rog mai multe detalii. Poate exista totusi soltuii.

Client Orange

Radule, știi bine că există soluții. Dar unii ”înțelege” mai greu, sau nu vor să accepte. Pentru aceștia... sănătate și noroc. Restul e inutil.